رستوران ایدیت در سنت پترزبورگ

یکی از سرگرمی های گردشگران در سفر به سنت پترزبورگ می تواند چشیدن انواع غذاهای محلی و بین المللی باشد . گردشگران برای این کار می توانند به برترین رستوران های سنت پترزبورگ مراجعه کنند و یا اینکه در غذاخوریهای محلی وعده های خود را سرو کنند . ایدیت یکی از رستوران های دومین شهر بزرگ روسیه است که با بیش از دو دهه سابقه، انواع غذاهای روسی ، بین المللی و گیاهی را سرو می کند . در ادامه با این رستوران بیشتر آشنا می شویم .


رستوران ایدیت سنت پترزبورگ

 

 

نام کافه رستوران ایدیت سنت پترزبورگ از رمان نویسنده معروف داستایفسکی گرفته شده است . این رستوران در سال ۱۹۹۷ میلادی راه اندازی شده و از آن زمان تا کنون با ارائه غذاهای سالم ، مقوی و خوشمزه از مشتریان خود پذیرایی می کند . این کافه رستوران معروف سنت پترزبورگ در بخش تاریخی این شهر بین میدان سنت اسحاق و کاخ یوساپوف (Yusappov) واقع شده است . سرآشپزان حرفه ای و مجرب رستوران ایدیت شهر سنت پترزبورگ با مهارت زیاد انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ گیاهی و سنتی روسیه را در کنار انواع غذاهای بین المللی طبخ نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند . همچنین در این رستوران خوب سنت پترزبورگ غذاهای دریایی نیز سرو می شود .


رستوران های معروف سنت پترزبورگ


فضای داخلی رستوران Idiot از زمان تاسیس تا کنون تغییری نکرده است . فرهنگ و هنر سنتی مردم سنت پترزبورگ موردی است که در طراحی داخلی این رستوران بیشتر از هر چیزی به چشم می اید . این رستوران دارای چهار نوع اتاق مجزا است که هر کدام از دکوارسیونی خاص و زیبا برخوردار می باشند . سالن های رستوران ایدیت دارای میز ، صندلی ، مبلمان راحتی و اینترنت وای فای بوده و با وسایل تزئینی لوکس و آنتیک و تابلوهای نقاشی اصیل تزئین شده اند . در این رستوران موسیقی های کلاسیک ، جاز و رترو پخش می شود و میزهایی به منظور بازی تخته نرد و شطرنج در نظر گرفته شده است . سرویس دهی این رستوران قابل قبول بوده و کارکنان آن به زبان انگلیسی مسلط می باشند .

رستوران های خوب سنت پترزبورگ


اطلاعاتی درباره رستوران ایدیت سنت پترزبورگ

  • آدرس رستوران ایدیت سنت پترزبورگ : embankment river Moyka, 82, Sankt-Peterburg, Russia, 190000
  • وب سایت رستوران Idiot سنت پترزبورگ : http://idiot-spb.com/eng/
  • تلفن کافه ایدیت سنت پترزبورگ : ۸۱۲۹۴۶۵۱۷۳ - ۷+
  • ساعت کاری کافه Idiot سنت پترزبورگ : همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به کافه ایدیت در سنت پترزبورگ : ایستگاه متروی Sadovaya
  • قیمت غذا در رستوران ایدیت روسیه : متوسط

کافه رستوران ایدیت سن پترزبورگ


رستوران های برتر سنت پترزبورگ روسیه


رستوران idiot سن پترزبورگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.