هتل 4 ستاره ایوریا این تفلیس

هتل ایوریا این تفلیس یکی از هتل های 4 ستاره گرجستان است . این هتل تا شهر قدیمی تفلیس به اندازه ده دقیقه رانندگی فاصله دارد و کلیسای تاریخی متخی که از معروف ترین جاذبه های تفلیس به شمار می اید در 4.5 کیلومتری این هتل قرار گرفته است . هتل چهار ستاره ایوریا این به ایستگاه متروی Varketili نزدیک می باشد . توجه داشته باشید که این نزدیکی دسترسی گردشگران را به نقاط دیدنی تفلیس راحت می سازد .


هتل ایوریا این تفلیس

 

 

هتل Iveria Inn تفلیس حدود ۸٫۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد و با ۱۵ دقیقه رانندگی از این هتل ایستگاه قطار تفلیس در دسترس خواهد بود . هتل ۴ ستاره ایوریا این اینترنت وای فای رایگان و پارکنیگ اختصاصی رایگان ارائه داده و رستوران آن با انواع غذاهای محلی و بین المللی از میهمانان خود پذیرایی می کند . لازم به ذکر است که پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد . هتل ایوریا این گرجستان از نظر تمیزی و نظافت ، امکانات ، راحتی ، کارکنان ، قیمت و اینترنت وای فای امتیازات خوبی از مسافران دریافت نموده است .

 

اتاق های هتل ایوریا این تفلیس

هتل ۴ ستاره ایوریا این دارای ۹۵ اتاق در دسته های مختلف می باشد . واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد توئین ، اتاق استاندارد دابل ، اتاق دلوکس دابل ، اتاق استاندارد تریپل ، اتاق کلاسیک دابل و اتاق کلاسیک توئین می باشد . در اتاق های این هتل برای رفاه گردشگران تور تفلیس تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره ای و مینی بار تعبیه شده و حمام اختصاصی ، لوازم بهداشتی ، سشوار ، دمپائی ، کمد لباس ، گاوصندوق ، گرمایش ، میز و تلفن از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل ایوریا این گرجستان می باشد .

  • آدرس هتل ایوریا این در تفلیس : Tsulukidze St. 6, 0108 Tbilisi City, Georgia

 

تصاویر هتل چهار ستاره ایوریا این تفلیس

هتل های 4 ستاره تفلیس


Iveria Inn Hotel Tbilisi


قیمت و رزرو هتل ایوریا این در تفلیس


هتل ایوریا این گرجستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.