هتل سوئیس اوتل کاملیا در سوچی روسیه

هتل سوئیس اوتل کاملیا سوچی یکی از هتل های 5 ستاره روسیه است که در فاصله 30 دقیقه ای فرودگاه بین المللی سوچی واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری سوچی دارد . این هتل با داشتن امکانات و خدمات مناسب توانسته به یکی از بهترین هتل های سوچی تبدیل گردد . سوئیس اوتل کاملیا سوچی در مجاورت سواحل دریای سیاه واقع شده و دارای گزینه های مختلف سرگرمی برای گردشگران می باشد .

هتل سوئیس اوتل کاملیا سوچی

  

سوئیس اوتل کاملیا از بهترین هتل های سوچی است . این هتل مجموعه ای از امکانات رفاهی و تفریحی را در خود جای داده و اقامتگاهی فوق العاده برای گردشگران تور روسیه فراهم نموده است . هتل سوئیس اوتل کامیلیا سوچی دارای استخر شنا برای بزرگسالان و کودکان ، مرکز اسپا ، انواع ماساژ ، رستوران با غذاهای محلی و بین المللی ، خدمات زیبایی ، سونا ، اتاق بخار و مرکز تناسب اندام برای انجام ورزش های روزانه است . همچنین در این هتل امکانات لازم برای انجام تفریحات آبی فراهم شده و تنیس ، دوچرخه سواری ، کاراکوئه و تنیس روی میز از دیگر فعالیت هایی است که در این هتل می توان تجربه نمود . در هتل سوئیس اوتل روسیه برای گردشگرانی که با همراه فرزندان خود در تور سوچی شرکت نموده اند خدمات نگهداری از کودک ارائه شده و زمین بازی ، کلوب ، استخر و شبکه های تلویزیونی برای کودکان فراهم شده است .


Swissotel Resort Sochi Kamelia


اتاق های هتل سوئیس اوتل کاملیا سوچی

هتل 5 ستاره سوئیس اوتل کاملیا سوچی دارای 203 اتاق میهمان است که بسیاری از آن ها بالکن اختصاصی و مناظر فوق العاده از دریا ارائه می دهند . اتاق ها و سوئیت های هتل به زیبائی و ظرافت دکور شده و دارای سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان می باشند . تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای موجود است و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در دسترس می باشد . مینی بار ، سرویس تهیه چای و قهوه ، حوله ، میز کار ، تلفن ، گاوصندوق و سشوار از دیگر مواردی هستند که در واحدهای اقامتی سوئیس اوتل کاملیا سوچی به چشم می خورد .

  • آدرس هتل سوئیس اوتل کاملیا در سوچی : Kurortny Prospekt 89, 354002 Sochi, Russia
  • تلفن هتل سوئیس اوتل کاملیا روسیه : 8622968801 - 7+

 

تصاویر هتل 5 ستاره سوئیس اوتل کاملیا

بهترین هتل های ساحلی سوچی


هتل های 5 ستاره روسیه


هتل 5 ستاره سوئیس اوتل کاملیا سوچی

 

بهترین هتل های روسیه


قیمت و رزرو هتل سوئیس اوتل کاملیا در سوچی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.