درباره مجتمع تجاری مورمال در سوچی

مرکز خرید و تفریحی مورمال را می توان یکی از بهترین مراکز خرید روسیه دانست . این مجتمع تجاری از موقعیتی مناسب در سوچی مرکزی برخوردار بوده و بین دو بزرگراه Donskaya و Chaikovskaya واقع شده است . مرکز خرید مور مال سوچی روسیه در سال 2012 میلادی در 4 طبقه به بهره برداری رسیده است . مورمال فضایی بالغ بر 168 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است . در طبقات مختلف این مرکز بیش از 250 فروشگاه و مغازه برای ارائه اجناس و کالاهای متنوع با قیمت های متوسط در نظر گرفته شده است . More mall Sochi اولین پروژه مرکز تفریحی و خرید سوچی می باشد که مطابق با استانداردهای اروپا ساخته شده است .


Moremall Sochi

  

مرکز مورمال سوچی خانه ای برای برندهای معتبر بین المللی و روسی است . در این مرکز خرید هر آنچه که گردشکران تور سوچی نیاز داشته باشند یافت می شود . انواع پوشاک برای تمامی رده های سنی ، کیف و کفش ، انواع زیورآلات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم مربوط به کودک ، لوازم ورزشی ، عطر ، سوغات روسیه و ... از جمله مواردی هستند که در این مجموعه عرضه می شود . بهترین مرکز خرید سوچی مکان مناسبی برای خرید لباس و پوشاک است چرا که در آن بیش از 100 مارک خوشنام آخرین تولیدات خود را به فروش می رسانند . از جمله برندهای معروفی که در مورمال روسیه شعبه دارند می توان به منگو ، برشکا ، زارا ، آدیداس ، ریبوک ، لاگوست ، اچ اند ام ، کالینز ، نایک ، پوما و ... اشاره نمود .


بهترین مراکز خرید روسیه


در میان مراکز خرید سوچی مورمال از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد . چرا که این مجموعه علاوه بر ارائه اجناس باکیفیت مجموعه ای از امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای داده که برای روس ها و گردشگران خوشایند می باشد . چندین گزینه غذاخوری شامل رستوان ، کافه و فست فود ، هایپرمارکت ، سینما و تئاتر ، مرکز سرگرمی خانواده Happylon و پارکینگ از مهمترین امکانات موجود در Moremall سوچی می باشند . گردشگرانی که در هتل های سوچی مرکزی اقامت می کنند با مراجعه به مجموعه خرید و سرگرمی مورمال می توانند تجربه ای فوق العاده کسب کنند .


مراکز خرید معروف سوچی


اطلاعاتی درباره مرکز خرید مورمال سوچی

  • آدرس مرکز خرید مورمال سوچی : Ulitsa Novaya Zarya, 7, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354071
  • تلفن مرکز خرید مورمال در سوچی : 8622960717 - 7+
  • وب سایت مرکز خرید مور مال سوچی : http://www.moremall.ru/
  • ساعت کار مرکز خرید و تفریحی مورمال سوچی : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • موقعیت مرکز خرید Moremall سوچی : در سوچی مرکزی بین دو بزرگراه Donskaya و Chaikovskaya

اطلاعاتی درباره خرید در سوچی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.