هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا در سوچی

هتل های 5 ستاره سوچی از نظر کیفیت ، امکانات ، خدمات و مدرنیته مطابق با استانداردهای جهانی بوده و برای رفاه و تفریح مسافران گزینه های مختلفی را در نظر گرفته اند . هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا از جمله هتل های 5 ستاره منطقه تفریحی کراسنایا پولیانا است که در فاصله 66 کیلومتری مرکز شهر سوچی و ارتفاع 960 متری از سطح دریا واقع شده است . این هتل با موقعیتی مناسب در قلب گورکی گورود تا فرودگاه بین المللی سوچی 40 کیلومتر فاصله دارد .


هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا سوچی

  

هتل ۵ ستاره ریکسوس کراسنایا پولیانا سوچی مجموعه ای از امکانات رفاهی و تفریحی را در خود جای داده و مکانی مناسب برای اقامت گردشگران و مسافران فراهم نموده است . در این هتل استخر شنا و سالن ورزش موجود بوده و امکاناتی چون مرکز اسپا ، انواع ماساژ ، سونا ، جکوزی ، اتاق بخار ، کلوب شبانه ، اتاق و زمین بازی ، اینترنت وای فای رایگان و اتاق های راحت با تجهیزات مدرن در نظر گرفته شده است . هتل ریکسوس سوچی روسیه دارای ۳ رستوران با انواع غذاهای محلی و بین المللی است . تجهیزات لازم برای ورزش اسکی نیز موجود است .


هتل 5 ستاره ریکسوس کراسنایا پولیانا سوچی


اتاق های هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا سوچی

ریکسوس کراسنایا پولیانا را می توان یکی از بهترین هتل های سوچی دانست . این هتل ۱۱۴ واحد اقامتی با چشم انداز کوهستان دارد که همگی به زیبائی تزئین شده و با امکانات مدرن تجهیز شده اند . واحدهای این هتل شامل اتاق سوپریور ، اتاق دلوکس ، اتاق پریمیوم ، سوئیت رویال ، سوئیت جونیور ، سوئیت اجرائی و سوئیت پرزیدنتال است . در اتاق های هتل امکان دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده و سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار موجود است . حمام اختصاصی ، گاوصندوق ، سشوار ، تلفن ، سرویس چای و قهوه ، میز کار و تختخواب های راحت از دیگر امکاناتی هستند که در هتل Rixos Krasnaya Polyana سوچی گنجانده شده اند .

  • آدرس هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا در سوچی : level +960, Gorky Gorod, Esto-Sadok, Sochi, Russia
  • تلفن هتل ریکسوس سوچی : ۸۶۲۲۴۵۵۱۵۱ - ۷+

 

تصاویر هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا

هتل های 5 ستاره سوچی

قیمت و رزرو هتل ریکسوس کراسنایا پولیانا

Hotel Rixos Krasnaya Polyana Sochi

بهترین هتل های سوچی 

هتل رکسوس کراسنایا پولیانا سوچی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.