از نظر مسافران کدام هتل های شهر تفلیس برای سفر رمانتیک مناسبند؟

هتل ایبیس استایل تفلیس سنتر - Ibis Styles Tbilisi Center

هتل ایبیس استایل یکی از رمانتیک ترین هتل های تفلیس است که در قلب تفلیس واقع شده است . ایبیس استایل به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره تفلیس فقط 120 متر تا میدان آزادی فاصله داشته و از دسترسی خوب نسبت به برترین جاذبه های گردشگری تفلیس برخوردار می باشد . این هتل دارای اتاق هایی مدرن و غیر سیگاری برای اقامت و استراحت گردشگران تور تفلیس بوده و امکانات و خدماتی چون تراس ، رستوران ، بار ، اینترنت وای فای ، لاندری ، میز تور ، پذیرش 24 ساعته ، اتاق های عایق صوتی ، امکانات ویژه معلولین و خشکشوئی ارائه می دهد .

  • آدرس هتل ایبیس استایل تفلیس سنتر : Galaktion Tabidze Street 4, 0105 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل 3 ستاره ایبیس استایل تفلیس سنتر : 322002424 - 995+

بهترین هتل های 3 ستاره گرجستان

  

هتل بوتیک بریتیش هاوس تفلیس - Hotel Boutique British House Tbilisi

از دیگر هتل های رمانتیک تفلیس از نظر گردشگران می توان به هتل بریتیش هاوس اشاره نمود . این هتل که از هتل های 4 ستاره تفلیس محسوب می گردد با قرارگیری در منطقه ورا حدود 250 متر تا خیابان مرکزی روستاولی فاصله داشته و اتاق هایی زیبا با دکور کلاسیک ارائه می دهد . هتل بریتیش هاوس در شهر قدیمی تاریخی تفلیس واقع شده است . در این هتل استفاده از اینترنت وای فای در تمامی بخش ها رایگان است و پذیرش در آن به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد . لاندری ، خدمات دربان ، پارکینگ ، روم سرویس ، صندوق امانات و اتاق های خانوادگی و غیر سیگاری از جمله امکانات این هتل 4 ستاره می باشد .

  • آدرس هتل بریتیش هاوس تفلیس : Tamar Chovelidze Street 32 (ex. Belinski Street), Vera, 0108 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل 4 ستاره بریتیش هاوس تفلیس : 322923998 - 995+

بهترین هتل های 4 ستاره گرجستان


هتل رومز تفلیس - Rooms Hotel Tbilisi

هتل رومز یکی از لوکس ترین هتل های گرجستان است که در منطقه ورا و در فاصله 200 متری سالن کنسرت تفلیس واقع شده است . وجود ایستگاه متروی روستاولی در 300 متری این هتل دسترسی مسافران به جاذبه های تفلیس را راحت کرده است . هتل 4 ستاره رومز رستوران با انواع غذاهای آمریکایی ارائه می دهد . این هتل دارای تراس ، باغ و مرکز تناسب اندام بوده و اینترنت وای فای را به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد . پذیرش 24 ساعته ، امکانات لازم برای برگزاری جلسه و میهمانی ، امکانات ویژه معلولین ، روم سرویس ، پارکینگ ، ذخیره سازی توشه ، لاندری و خشکشوئی از جمله امکانات تاپ هتل رومز گرجستان می باشد .

  • آدرس هتل رومز تفلیس : Kostava Street 14, Vera, 0108 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل 4 ستاره رومز تفلیس : 322020099 - 995+

لوکس ترین هتل های گرجستان


هتل شوتا ات روستاولی تفلیس - Shota @ Rustaveli Boutique Hotel Tbilisi

هتل شوتا ات روستاولی یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس است که در مرکز پایتخت گرجستان در منطقه متاتسمیندا واقع شده است . این هتل چند قدم تا خیابان معروف روستاولی و حدود 700 متر تا تئاتر روستاولی فاصله دارد . فرودگاه بین المللی تفلیس نیز با طی مسافتی 17.5 کیلومتری از این هتل در دسترس مسافران و گردشگران تور تفلیس خواهد بود . هتل شوتا روستاولی تفلیس دارای یک تراس برای لذت بردن مهمانان می باشد . تمامی اتاق های هتل با ظرافت و دقت تزئین شده و با امکانات مدرن تجهیز شده اند . علاوه بر اینها هتل شوتا ات روستاولی رستوران ، اینترنت وای فای رایگان ، خدمات دربان ، پذیرش 24 ساعته ، لاندری ، امکانات ویژه معلولین ، روم سرویس و صندوق امانات نیز ارائه می دهد .

  • آدرس هتل شوتا ات روستاولی تفلیس : Shevchenko str. 1, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل 4 ستاره شوتا روستاولی تفلیس : 322192021 - 995+

رمانتیک ترین هتل های گرجستان


هتل ریور ساید تفلیس - River Side Hotel Tbilisi

هتل ریور ساید هتلی 4 ستاره است که در مرکز تاریخی تفلیس در سمت راست رودخانه متکواری واقع شده است . این هتل تا مهمترین جاذبه های ترویستی و فرهنگی تفلیس مانند موزه ملی گرجستان ، تئاتر دولتی و خانه اپرا با پای پیاده حدود ده دقیقه فاصله داشته و فرودگاه بین المللی تفلیس در 17 کیلومتری آن قرار گرفته است . هتل 4 ستاره ریور ساید تفلیس در تمامی بخش ها اینترنت وای فای را به صورت رایگان ارائه داده و دارای رستوران با انواع غذاهای محلی و بین المللی می باشد . در این هتل امکان کرایه دوچرخه و اتومبیل فراهم شده و برای مسافران تجاری مرکز بیزنس و امکانات لازم برای برگزاری جلسه و میهمانی در نظر گرفته شده است . در میز تور هتل نیز گردشگران می توانند از خدمات گردشگری بهره ببرند .

  • آدرس هتل ریور ساید تفلیس : Right Side of Mtkvari, The Brosse Turn, Mtatsminda , 0110 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل 4 ستاره ریور ساید تفلیس : 322242244 - 995+

هتل های لوکس تفلیس


هتل بوتیک شماره 12 تفلیس - No12 Boutique Hotel Tbilisi

از دیگر هتل هایی که در لیست رمانتیک ترین هتل های تفلیس جای می گیرد می توان به هتل بوتیک شماره 12 اشاره نمود . این هتل که در شهر قدیمی تفلیس واقع شده فقط 5 دقیقه تا میدان آزادی فاصله دارد . هتل بوتیک شماره 12 به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس اینترنت وای فای رایگان و میز پیشخوان 24 ساعته ارائه داده و دارای تراس و باغ برای استفاده گردشگران تور گرجستان می باشد . این هتل از دسترسی خوب نسبت به جاذبه های تفلیس برخوردار بوده و تا اماکنی مانند پل صلح ، کلیسای سیونی ، پارک پوشکین ، کلیسای سنت جورج ، کلیسای متخی ، قلعه ناریکالا و کاخ ریاست جمهوری کمتر از 800 متر فاصله دارد . روم سرویس ، خدمات دربان ، اتاق های غیر سیگاری ، لاندری و صندوق امانات از جمله امکانات این هتل می باشد .

  • آدرس هتل بوتیک شماره 12 تفلیس : Vakhtang Beridze (Khodasheni) Street 12, 0105 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل بوتیک شماره 12 در تفلیس : 322552212 - 995+

رمانتیک ترین هتل های تفلیس


هتل بیلتمور تفلیس - The Biltmore Hotel Tbilisi

هتل بیلتمور از جمله هتل های 5 ستاره تفلیس است که بنا به نظر گردشگران و مسافران در میان رمانتیک ترین هتلهای تفلیس جای گرفته است . این هتل که در قلب تفلیس واقع شده تا میدان آزادی حدود 1 کیلومتر فاصله داشته و فرودگاه بین المللی تفلیس در 18 کیلومتری آن واقع شده است . هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس استخر شنای سرپوشیده ، مرکز اسپا و سالن ورزش ارائه داده و دارای رستوران با انواع غذاهای محلی و بین المللی می باشد . میهمانان در میز تور این هتل می توانند از خدمات گردشگری بهره برده و در اتاق های مدرن هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند . ماساژ ، جکوزی ، سونا ، اتاق بخار ، خدمات دربان ، پارکینگ ، اتاق های خانوادگی ، تهویه مطبوع ، روم سرویس و اتاق های عایق صوتی از دیگر امکانات فراهم شده در هتل بیلتمور تفلیس می باشد .

  • آدرس هتل بیلتمور تفلیس : The Biltmore Hotel Tbilisi 29 Rustaveli Avenue, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل 5 ستاره بیلتمور تفلیس : 322727272 - 995+

بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.