موزه هنرهای زیبای پوشکین در مسکو

مسکو یکی از بهترین شهرهای روسیه برای سفر است . در این شهر تاریخی و فوق العاده گزینه های مختلفی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد از جاذبه های قدیمی و منحصر به فرد تا تفریحات مختلف . در این شهر موزه هایی راه اندازی شده که با به نمایش گذاشتن آثاری ارزشمند از دوره های مختلف بخشی از تاریخ پر فراز و نشیب روسیه را روایت می کنند . یکی از این موزه های دیدنی موزه هنرهای زیبا پوشکین در مسکو است . این موزه به هنر اختصاص یافته وبه عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های هنری جهان و برترین جاذبه های مسکو در مرکز تاریخی شهر مسکو واقع شده است .


موزه دولتی هنرهای زیبای پوشکین یکی از محبوب ترین و پر بازدیدترین موزه های مسکو است که اثاری ارزشمند را در معرض دید عموم قرار داده است . گردشگران تور روسیه در بازدید از این موزه انواع اشیای هنری از تابلوهای نقاشی گران قیمت تا وسیله های دست ساز چوبی و ... را خواهند دید که برای علاقه مندان بسیار جذاب خواهد بود . موزه پوشکین مسکو که از برترین جاذبه های گردشگری روسیه در شهر تاریخی مسکو است در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های هنری جهان با آثاری از مصر باستان و یونان تا به امروز است . موزه پوشکین روسیه در خیابان Volkhonka واقع شده و ساختمان اصلی آن نیز با معماری جذاب خود بخشی از تاریخ روسیه محسوب می گردد .


موزه دولتی هنرهای زیبای پوشکین مسکو

 

ادامه مطلب ...

هتل های 4 ستاره برتر در تفلیس

هتل های 4 ستاره تفلیس قیمتی ارزان تر از هتل های 5 ستاره و امکانات و خدمات باکیفیت تری از هتل های 3 ستاره دارند . در ادامه چند مورد از این هتل ها معرفی شده است .


هتل هالیدی این تفلیس - Holiday Inn Tbilisi

هالیدی این یکی از بهترین هتل های تفلیس از نظر مسافران است که در میدان 26 می واقع شده و فاصله اندکی تا ایستگاه متروی پلی تکنیک دارد . هتل 4 ستاره هالیدی این تفلیس دارای استخر شنای روباز و سالن ورزش بزرگ است و 270 اتاق راحت و مدرن در اختیار مسافران قرار می دهد . هالیدی این که از هتل های قیمت متوسط تفلیس می باشد در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفته است .

هتل های 4 ستاره گرجستان

  ادامه مطلب ...

پارک ملی شهر سوچی

پارک ملی سوچی یکی از جاذبه های روسیه است . این منطقه محافظت شده در غرب منطقه قفقاز ، در نزدیکی شهر سوچی ، در جنوب روسیه واقع شده است . هر ساله گردشگران زیادی به منظور تفریح ، پیک نیک ، طبیعت گردی و لذت بردن از دیدگاه های چشم نواز به این پارک ملی می آیند . پارک ملی سوچی Sochi National Park در سال 1983 تشکیل شده و با توجه به قدمت 35 ساله اش دومین پارک ملی قدیمی در روسیه به شمار می آید . منطقه حفاظت شده سوچی بیش از 190 هزار هکتار وسعت دارد و در پهنه گسترده خود بخش هایی از مناطق نیمه گرمسیری و قسمت هایی از مناطق کوهستانی را جای داده است .

پارک ملی سوچی

کلیسای جامع سنت اسحاق سنت پترزبورگ

کلیساهای تاریخی با معماری جذاب و فوق العاده از جمله جاذبه های سنت پترزبورگ هستند . در این شهر زیبا و دیدنی چندین کلیسای جامع ارتدوکس روسی وجود دارد که تعدادی از ان ها به سبب قدمت و نمای داخلی و درونی زیبا از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشند . یکی از این اماکن مقدس کلیسای جامع سنت اسحاق سنت پترزبورگ است . این کلیسا در بخش مرکزی سنت پترزبورگ واقع شده و به سبک معماری کلاسیک ساخته شده است . کلیسای سنت اسحاق یکی از بزرگترین و زیباترین کلیساهای شهر سنت پترزبورگ است که بازدید از آن به گردشگران تور روسیه توصیه می گردد .


کلیسای جامع سنت اسحاق سن پترزبورگ اصلی ترین کلیسای شهر ، بزرگترین کلیسای ارتدوکس روسیه و چهارمین کلیسای بزرگ دنیاست . این کلیسا در میدان سنت اسحاق در منطقه مرکزی سنت پترزبورگ واقع شده و با گنبد طلایی رنگ خود از بیشتر نقاط شهر قابل رویت می باشد . این کلیسای جامع به یاد اسحاق دالماتیا از حامیان پیتر کبیر بنا شد و در گذر زمان چندین بار مورد بازسازی قرار گرفت . کلیسای جامع سنت ایزاک یا سنت اسحاق بزرگترین و باشکوه ترین بنای مذهبی و همچنین از برترین جاذبه های سنت پترزبورگ است که دو میدان اسحاق و دکابریستف را به هم وصل می کند .


کلیسای جامع سنت اسحاق از دیدنی های سنت پترزبورگ

  ادامه مطلب ...

مجتمع تجاری ویوو سیتی سنگاپور

ویوو سیتی سنگاپور با بیش از 1 میلیون فوت مربع فضای خرده فروشی و معماری منحصر به فرد قطعا یکی از بهترین مراکز خرید آسیاست . VivoCity Singapore در سال 2006 میلادی راه اندازی شده است . از آنجایی که سنگاپوری ها علاقه زیادی به خرید دارند در همان روزهای اولیه افتتاح تقریبا همه سنگاپوری ها از این مرکز خرید بازدید کردند . در واقع خرید در کنار خوردن غذاهای مختلف از سرگرمی های ملی سنگاپوری ها محسوب می گردد . با توجه به ویژگی های خاص و متمایز این مجموعه ، ویوو سیتی از سال 2007 میلادی میزبان مراسم رسمی آغاز سال نو در کشور سنگاپور می باشد .


بهترین مراکز خرید سنگاپور

  ادامه مطلب ...