کلیسای اسمولنی شهر سنت پترزبورگ

کلیسای اسمولنی یکی از کلیساهای زیبای موجود در سنت پترزبورگ است که از معماری فوق العاده برخوردار می باشد . این کلیسای دیدنی که در ساحل رودخانه نوا واقع شده به سبک باروک ساخته شده است . به گردشگران تور روسیه توصیه می گردد در سفر به دومین شهر بزرگ سرزمین تزارها از کلیسای اسمولنی سنت پترزبورگ دیدن کنند .


کلیسای اسمولنی سنت پترزبورگ

  ادامه مطلب ...

تپه گنجشک های شهر مسکو روسیه

تپه گنجشک ها یکی از اصلی ترین جاذبه های مسکو است . این تپه با ارتفاعی حدود 220 متر در بلندترین نقطه از سرسبزترین و زیباترین مناطق مسکو به شمار می اید . این تپه از کرانه شیبدار رودخانه به سمت شمال ، باغ نسکوچنی امتداد یافته و گردشگران با پیاده روی در شیب تپه می توانند از صحنه های زیبا و نفس گیر لذت ببرند هر چند که برای رسیدن به بالای بام مسکو تله کابین نیز فراهم شده است . شهرداری مسکو برای جلوگیری از ریزش تپه دست به اقدامی اساسی زد و تصمیم گرفت بر روی دامنه های تپه درخت بکارد .


Vorobyovy Gory Moscow
ادامه مطلب ...

هتل 4 ستاره پریماورا در شهر تفلیس

اقامت با قیمت مناسب در هتل ۴ ستاره پریماورا تفلیس راحتی را برای مسافران به ارمغان می آورد . این هتل دارای استخر و مرکز تناسب اندام برای سرگرمی میهمانان است و امکان دسترسی به اینترنت وای فای رایگان را فراهم نموده است . رستوران هتل پریماورا در طبقه پنجم این هتل واقع شده و انواع غذاهای اروپایی را ارائه می دهد . توجه داشته باشید که صبحانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ سرو می شود . در پریماورا به عنوان یکی از هتل های ۴ ستاره تفلیس خدمات و سرویس زیبائی در نظر گرفته شده و انواع ماساژ ارائه می گردد .


هتل پریماورا در تفلیس

هتل دولابوری در تفلیس

هتل دولابوری تفلیس یکی از هتل هیا 4 ستاره پایتخت گرجستان است که در نزدیکی رودخانه متکواری واقع شده است . این هتل که در سال 2013 راه اندازی شده به مهمان نوازی اصیل و گرم گرجی از میهمانان استقبال نموده و مکانی مناسب برای اقامت آنان فراهم می کند . هتل 4 ستاره دولابوری تا ایستگاه متروی 300 Aragveli فقط چند دقیقه فاصله داشته و کلیسای متخی ، کلیسای سامبا ، قلعه ناریکالا ، کلیسای سنت جورج ، کاخ ریاست جمهوری ، کلیسای سیونی و باغ گیاه شناسی در شعاع 2.5 کیلومتری ان قرار گرفته اند .

هتل دولابوری تفلیس

 

ادامه مطلب ...

پارک میراکل شهر باتومی

پارک میراکل را می توان یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین جاذبه های باتومی دانست . این پارک بر روی سواحل دریای سیاه در بلوار باتومی واقع شده و یکی از بهترین اماکن باتومی برای استراحت ، تفریح و گردش می باشد . بازدیدکنندگان با نگاه اول به پارک Miracle باتومی متوجه خواهند شد که میراکل با دیگر پارک های باتومی تفاوت دارد . در این پارک سازه هایی مدرن ساخته شده اند که هر کدام با ویژگی های خاص می توانند برای گردشگران جذاب باشند . از جمله این ساختمان ها و سازه های مدرن می توان به برج الفبا ، مجسمه عشق ، هتل 5 ستاره رادیسون بلو ، فانوس دریایی ، چرخ و فلک باتومی ، برج چاچا و مرکز تجاری باتومی اشاره نمود .


Miracle Park Batumi

پارک میراکل گرجستان که در مرکز شهر باتومی واقع شده هر ساله میزبان بسیاری از فستیوال ها ، جشنواره ها و کنسرت های موسیقی است . در فصل تابستان جشنواره های موسیقی الکترونیک در این پارک زیبای باتومی برگزار می گردد . میزبانی کنسرت خولیو ایگلسیاس (Julio Iglesias) در سال 2011 از جمله افتخارات این پارک زیبای باتومی می باشد . گردشگران تور باتومی در این پارک علاوه بر استشمام هوای پاک و دلپذیر ، لذت بردن از سواحل باتومی و پیاده روی می تواند بخشی از زمان خود را به دوچرخه سواری اختصاص دهند . دوچرخه سواری در کنار دریا یکی از محبوب ترین تفریحات باتومی به شمار می آید .


پارک های تفریحی باتومی


اطلاعاتی درباره پارک میراکل باتومی

  • آدرس پارک میراکل در باتومی : Seaside Blvd., Batumi 6010, Georgia  
  • ساعت بازدید از پارک میراکل یا معجزه باتومی : 24 ساعت شبانه روز
  •  مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از پارک Miracle باتومی : 2 ساعت
  • موقعیت پارک میراکل در باتومی : مرکز شهر بر روی سواحل دریای سیاه گرجستان
  • هزینه بازدید از پارک میراکل : رایگان
ادامه مطلب ...