تور باتومی ویژه فروردین 97

باتومی با داشتن آب و هوای معتدل و سواحل جذاب به قطب گردشگری گرجستان تبدیل شده است . در این شهر همه چیز برای داشتن یک تعطیلات رویایی و سفر بیادماندنی فراهم است . گردشگران با شرکت در تور باتومی و تور تفلیس باتومی می توانند به این شهر سفر کرده و از زیبائی ها و جذابیت های آن لذت ببرند . تور باتومی در اغلب ایام سال برگزار می گردد . تور باتومی ویژه فروردین 97 نیز از 1 لغایت 31 اولین ماه بهار اعتبار دارد .

تور باتومی فروردین ۹۷

 

ادامه مطلب ...

قلعه تاریخی پیتر و پل در سنت پترزبورگ

قلعه پتروپاول سنت پترزبورگ در سال ۱۷۰۳ میلادی در جزیره ای در ساحل شمالی رودخانه نوا ، زمانی که جنگ های شمالی بین روسیه و سوئد در اوج خود به سر می برد بنا شده است . این قلعه در سال ۱۷۰۳ در بازه زمانی یک ساله ساخته شد اما به سبب استحکام و مقاومت اندکش در ۱۷۴۰ - ۱۷۰۶ مورد بازسازی قرار گرفت و با اضافه نمودن بدنه ای سنگی استحکام لازم به آن بخشیده شد . قلعه پیتر و پاول دارای دیوارهایی به ارتفاع متوسط ۱۲ متر و ضخامت حدود ۱۰ متر می باشد که این ویژگی بر استحکام و مقاومت آن در برابر دشمنان افزوده است . این قلعه با همکاری معماران مختلفی چون دومنیکو ترزینی (معمار ایتالیایی) و کریستوفر مینیخ (معمار آلمانی) احداث شده است .


برترین جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ
 
ادامه مطلب ...

معرفی باغ وحش کشور سنگاپور

این باع وحش از برترین جاذبه های سنگاپور می باشد . باغ وحش سنگاپور در منطقه ای سرسبز و زیبا و در محلی به نام ماندای راه اندازی شده است . این باغ وحش که در زبان محلی با نام باغ وحش ماندای نیز شناخته می شود به گونه ای طراحی شده که حیوانات به طور آزادانه در زیستگاه طبیعی خود زندگی و حرکت می کنند .این مجموعه در زمینی به وسعت ۲۸ هکتار گسترده شده و توسط ذخیره گاه حیات وحش سنگاپور Wildlife Reserves Singapore مدیریت می‌شود . باغ وحش کشور سنگاپور خانه ای برای بیش از ۲۸۰۰ حیوان است که این حیوانات از اقصی نقاط جهان به این مکان اورده شده اند . در این مجموعه بیش از ۳۰۰ گونه مختلف وجود دارد که گردشگران تور سنگاپور با بازدید از این باغ وحش می توانند با گونه های مختلف آشنا شده و در مورد آن ها اطلاعاتی مفید کسب کنند .


تور سنگاپور

تور مسکو ویژه فروردین ماه 97

مسکو شهری است تاریخی در پهنه وسیع کشور روسیه . این شهر جاذبه های مختلفی برای دیدن دارد به طوری که در تمامی ماه های سال سفر به مسکو رونق داشته و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند . با پشت سر گذاشتن زمستان و فرا رسیدن بهار هوا در مسکو رو به گرمی می رودبه همین دلیل بر تعداد گردشگران این شهر افزوده می شود . تور مسکو ویژه فروردین ماه 97 یکی از پکیج های بهاری تور روسیه است که به شما عزیزان اجازه می دهد در شرایطی مساعد از جاذبه های مسکو دیدن کنید . این تور بهترین خدمات را دارا بوده و از قیمتی مناسب برخوردار می باشد .

تور مسکو فروردین ۹۷

  ادامه مطلب ...

دندراریوم سوچی

پارک دندراری با گونه های مختلف گیاهی یکی از جاذبه های روسیه و از محبوب ترین پارک های سوچی است که در سال ۱۸۹۲ میلادی توسط ناشر روزنامه سنت پترزبورگ ، سرگی هودکوف تاسیس شده است . در راه اندازی این پارک و باغ گیاهشناسی سوچی کارل لانگو ، باغبان معروف و به نام ، سرگی هودکوف را یاری کرد . امروزه دندراریوم سوچی با حدود ۱۷۰۰ گونه از گیاهان کمیاب و نادر ، مکانی مناسب برای بازدید گردشگران تور روسیه است . توجه داشته باشید که گونه های موجود در پارک دندراری روسیه متعلق به نقاط مختلف جهان بوده و از نوع گونه های مربوز به آمریکای شمالی و جنوبی ، استرالیا و نیوزلند ، قفقاز ، چین و ژاپن ، شرق دور و هیمالیا می باشند .

باغ گیاه شناسی سوچی

  ادامه مطلب ...