چرخ و فلک بزرگ شهر باتومی

چرخ و فلک شهر باتومی در پارک میراکل درست در کنار مجسمه شگفت انگیز و متحرک علی و نینو واقع شده است . این چرخ و فلک که از تفریحات باتومی به شمار می اید به جاذبه هایی چون برج چاچا و برج الفبای باتومی نزدیک بوده و گردشگران با سر زدن به پارک معجزه یا پارک میراکل در ساحل دریای سیاه در بلوار باتومی می توانند از تمامی این جاذبه ها در چند ساعت بازدید کنند . علاقه مندان با سوار شدن به این چرخ و فلک می توانند از تماشای مناظر و دیدگاه های زیبای شهر لذت ببرند . این چرخ وفلک به سبب ارائه نمای زیبا از باتومی با نام چرخ و فلک پانورامایی باتومی Panoramic Wheel Batumi نیز شناخته می شود .


Batumi Ferris Wheel

  ادامه مطلب ...

قوانین فرودگاهی برای ورود و خروج به گرجستان

کشور گرجستان با مساحتی نزدیکی به 70 هزار کیلومتر مربع و جمعیت بالغ بر 7 میلیون نفر در منطقه قفقاز و اوراسیا واقع شده است . این کشور با داشتن طبیعت زیبا ، مردمان خونگرم ، جاذبه های تاریخی متعدد ، سواحل جذاب ، امکانات مناسب گردشگری و هزینه های مناسب به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری منطقه قفقاز تبدیل شده است . گرجستان با کشورهای ترکیه ، ارمنستان ، آذربایجان و روسیه همسایه بوده و دریای سیاه مرز غربی آن را تشکیل می دهد . سرزمین گرجی ها دارای 8 استان ، یک منطقه خودمختار و 2 جمهوری خودمختار است . پایتخت این سرزمین شهر تفلیس است . تفلیس به همراه باتومی توریستی ترین شهرهای گرجستان می باشند . واحد پول این کشور لاری است و بانک های آن در تمامی روزهای هفته به غیر از شنبه ها و یکشنبه ها باز می باشند .


گرجستان

  ادامه مطلب ...

هتل ام اف کی گورنی در سن پترزبورگ

هتل 4 ستاره ام اف کی گورنی سنت پترزبورگ از نظر موقعیت ، تمیزی و نظافت ، امکانات ، راحتی ، برخورد پرسنل و ارزش نسبت به قیمت توانسته رضایت اغلب گردشگران تور سنت پترزبورگ را جلب نماید . این هتل اینترنت وای فای رایگان در تمامی بخش ها ارائه داده و دارای مرکز تناسب اندام برای انجام ورزش های روزانه می باشد . رستوران این هتل با ظرفیت 250 میهمان انواع غذاهای اروپایی را طبخ و سرو می کند . سالن کنفرانس با ظرفیت 2200 میهمان و سالن اجتماعات با 500 کرسی از دیگر امکانات موجود در هتل گورنی سنت پترزبورگ است .


Hotel MFK Gornyi Saint Petersburg

  ادامه مطلب ...

هتل لگاسی شهر باتومی

لگاسی به عنوان یکی از هتل های باتومی مکانی ایده آل برای اقامت گردشگران فراهم نموده است . در تمامی بخش های هتل استفاده از اینترنت وای فای رایگان بوده و هزینه اضافی از مسافر دریافت نمی گردد . در این هتل پارکینگ رایگان موجود است و رستوران هتل با انواع غذاهای محلی و اروپایی از میهمان خود پذیرایی می کند . میز پیشخوان 24 ساعته ، لاندری ، شبکه های تلویزیونی کودک ، کلوب شبانه ، بار و امکانات لازم برای برگزاری جلسه و میهمانی از دیگر مواردی هستند که برای رفاه مسافران در این هتل گنجانده شده اند .

Legacy Hotel Batumi

 

ادامه مطلب ...