هتل 4 ستاره اسپاتنیک باتومی

گردشگرانی که برای تور باتومی هتل 4 ستاره رزرو می کنند معمولا هزینه ای کمتر از کسانی پرداخت می کنند که هتل 5 ستاره را برای اقامت خود انتخاب نموده اند . در میان هتل های باتومی اقامتگاه های 4 ستاره متعددی وجود دارد که هتل اسپاتنیک یکی از آن هاست . این هتل حدود 9300 متر مربع وسعت دارد . یک باغ با انواع گیاهان گرمسیری هتل 4 ستاره اسپاتنیک را احاطه کرده است . اسپاتنیک در فاصله 2 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .


هتل اسپاتنیک باتومی

  ادامه مطلب ...

مجموعه آبی کارائیب در مسکو

پارک آبی دزدان دریایی کارائیب مسکو یک مجتمع تفریحی سرپوشیده است . این مجموعه در تمامی روزهای سال پذیرای علاقه مندان به تفریح و هیجان است . پارک آبی کارائیب در فاصله پنج دقیقه ای از ایستگاه متروی Perovo واقع شده که این امر دسترسی و مراجعه گردشگران تور مسکو را به این پارک آبی راحت و آسان نموده است . مجموعه آبی کارائیب برای تمامی رده های سنی مناسب است . لذا آن را می تواند یکی از بهترین مراکز تفریحی خانوادگی مسکو دانست . شما عزیزان با مراجعه به کارائیب می توانید ساعات و لحظات فوق العاده ای در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید .


پارکهای آبی مسکو
 
ادامه مطلب ...

تور سنگاپور اردیبهشت ماه 97

بخش اعظم هزینه ای که گردشگران برای تور سنگاپور ویژه اردیبهشت ۹۷ پرداخت می کنند صرف رزرو هتل و بلیط هواپیما سنگاپور می گردد . لذا در های سیزن و فصل پرگردشگر با بالا رفتن قیمت اقامت در هتل ها و پروازها افزایش قیمت تور سنگاپور و دیگر تورهای داخلی و خارجی دور از تصور نخواهد بود . گردشگران هر چه زودتر برای رزرو تور اردیبهشت سنگاپور اقدام کنند گزینه های بهتری از هتل و کلاس پروازی نصیبشان می گردد .

هتل 4 ستاره ایوریا این تفلیس

هتل ایوریا این تفلیس یکی از هتل های 4 ستاره گرجستان است . این هتل تا شهر قدیمی تفلیس به اندازه ده دقیقه رانندگی فاصله دارد و کلیسای تاریخی متخی که از معروف ترین جاذبه های تفلیس به شمار می اید در 4.5 کیلومتری این هتل قرار گرفته است . هتل چهار ستاره ایوریا این به ایستگاه متروی Varketili نزدیک می باشد . توجه داشته باشید که این نزدیکی دسترسی گردشگران را به نقاط دیدنی تفلیس راحت می سازد .


هتل ایوریا این تفلیس

 

ادامه مطلب ...

ریجنت هتلی 5 ستاره در سنگاپور

هتل ۵ ستاره ریجنت سنگاپور Regent Singapore - A Four Seasons Hotel در منطقه اورچارد واقع شده و دارای چندین گزینه غذاخوری معتبر با انواع غذاهای خوشمزه سنگاپوری و بین المللی می باشد . رستوران های معروف باسیلیکو و سامر پالاس در این هتل واقع شده است . ریجنت به عنوان یکی ازبهترین هتل های سنگاپور مرکز تناسب اندام ، استخر ، ماساژ ، سونا و اینترنت وای فای ارائه داده و برای اقامت گردشگران اتاق هایی زیبا و مدرن فراهم نموده است .


هتل ریجنت سنگاپور

  ادامه مطلب ...