هتل های لوکس باتومی

در شهر ساحلی باتومی برای رفاه گردشگران و مسافران زیرساخت های مناسبی چون هتل های متنوع ایجاد شده تا گردشگران از نظر مکان اقامت دغدغه ای نداشته باشند . در این شهر به نیاز تمامی سلیقه ها توجه شده و هتل های ارزان  ، گران قیمت ، ساحلی و لوکس در نظر گرفته شده تا هر فرد با توجه به معیارهای خود بتوانند گزینه ای مناسب را انتخاب کند . برخی از اقامتگاه های باتومی لوکس و شیک بوده و در فضایی فوق العاده مجموعه ای از امکانات مدرن و لوکس را ارائه می دهند . در ادامه چند نمونه از هتل های لوکس باتومی ارائه شده است .


هتل شرایتون باتومی

اگر برای سفر به باتومی به دنبال هتلی لوکس و شیک هستید هتل شرایتون می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این هتل در خیابان روستاولی شماره 28 واقع شده و از جمله هتل های 5 ستاره باتومی می باشد . هتل Sheraton Batumi در فاصله چند دقیقه ای از ساحل دریای سیاه و 10 دقیقه ای ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی باتومی واقع شده و به تعدادی از جاذبه های باتومی چون دلفیناریوم ، میدان اروپا و موزه باستان شناسی نزدیک می باشد . هتل 5 ستاره شرایتون در باتومی یک منطقه اسپا با استخر روباز و سرپوشیده و اتاق های لوکس و شیک ارائه داده و مکانی مناسب برای اقامت گردشگران تور گرجستان فراهم می کند . با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده ، اتاق های لوکس و رفتار شایسته کارکنان باید گفت شرایتون یکی از بهترین هتل های باتومی و لوکس ترین هتل های گرجستان می باشد .


هتل های لوکس باتومی
 
ادامه مطلب ...

5 رستوران معروف مسکو

کافه پوشکین مسکو

در مسکو رستوران های متعدد و متنوعی وجود دارد که کافه پوشکین یکی از معروف ترین آن هاست . دکوراسیون جذاب و دیدنی کافه پوشکین ، این مکان را به یکی از جاذبه های مسکو تبدیل نموده است . این رستوران که در سال 1999 میلادی راه اندازی شده در کنار موسیقی زنده غذاهای بسیار خوشمزه روسی را سرو می کند . طراحی فوق العاده ، فضای تاریخی و غذاهای خوش طعم سبب شده تا Cafe Pushkin در شمار بهترین رستوران های مسکو قرار گیرد .

رستوران های معروف در مسکو


ادامه مطلب ...

معرفی 2 مرکز خرید برتر در سنت پترزبورگ

مرکز خرید گوستینی دیور سنت پترزبورگ

گوستینی دیور در خیابان معروف نوسکی واقع شده و یکی از قدیمی ترین مراکز خرید سنت پترزبورگ می باشد . این مرکز از اولین بازارهای سرپوشیده با گذرگاه های طاقدار در جهان است و امروزه با بیش از 170 مغازه و فروشگاه از مکان های مناسب برای خرید در سنت پترزبورگ می باشد . نزدیکی این مرکز خرید به ایستگاه مترو سبب شده تا دسترسی به Gostiny Dvor آسان گردد .


برترین مراکز خرید سنت پترزبورگ

  ادامه مطلب ...

مراکز خرید برتر در تفلیس

خرید از بازارها و مراکز خرید یکی از بخش های جذاب سفر به تفلیس می باشد . در پایتخت گرجستان گزینه های مختلفی برای خرید وجود دارد که گردشگران تور گرجستان با مراجعه به آن ها می توانند خریدی فوق العاده و دلچسب داشته باشند .در میان بازارها و مراکز خرید تفلیس برخی به سبب موقعیت مناسب ، تنوع و کیفیت اجناس و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی از دیگر موارد بهتر هستند که در زیر به معرفی آنان پرداخته شده است .


مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

ایست پوینت یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس است که در یک محیط لوکس و مدرن ، نزدیک شهرک وارکتیلی ، در زمینه ارائه انواع برندهای محلی و بین المللی فعالیت می کند . East Point که در سال 2015 تاسیس شده از 10 صبح درهای خود را به روی مراجعه کنندگان گشوده و تا 10 شب باز می باشد . این مجتمع تجاری علاوه بر 150 فروشگاه دارای امکانات رفاهی و تفریحی چون سینما ، بولینگ ، رستوران ، کافه ، هایپرمارکت و مجموعه تفریحی فوکوس موکوس می باشد .

بهترین مراکز خرید در تفلیس
 
ادامه مطلب ...

بهترین رستوران های سوچی را بشناسیم

رستوران تروتریا فتوچینی سوچی

رستوران تروتریا فتوچینی یکی از رستوران های برتر در سوچی به انتخاب تریپ ادوایزر است که در منوی آن انواع غذاهای ایتالیایی ، پیتزا ، دریایی ، مدیترانه ای ، اروپایی ، اروپای مرکزی و گیاهی به چشم می خورد . رستوران Trattoria Fettuccine دکوراسیونی زیبا داشته و پاستاهای آن بسیار خوشمزه می باشد .

انتخاب بهترین رستوران های سوچی برای صرف غذا
 
ادامه مطلب ...