معرفی هتل پنت هاوس Penthouse در باتومی

هتل 4 ستاره پنت هاوس باتومی با ارائه امکانات و خدمات مناسب مکانی ایده ال برای اقامت مسافران و گردشگران تور باتومی آماده نموده است . این هتل تراس آفتابگیر و چشم اندازهایی زیبا از دریای سیاه ارائه داده و دارای پارکینگ اختصاصی رایگان می باشد . این هتل دارای رستورانی است که انواع غذاهای اروپایی را در منوی خود جای داده است . استفاده از اینترنت در تمامی بخش های هتل رایگان است و در میز تور خدمات گردشگری در اختیار مسافران قرار داده می شود . در هتل پنت هاوس گرجستان پذیرش به صورت شبانه روزی انجام شده و برای رفاه گردشگران خدمات کرایه خودرو ارائه می شود . لاندری ، مرکز بیزنس ، امکانات برگزاری جلسه و میهمانی ، کلوب شبانه ، اتاق های عایق صوتی ، صندوق امانات و تجهیزات بازی برای بچه ها از دیگر امکانات هتل پنت هاوس باتومی می باشد .

Hotel Penthouse Batumi

  ادامه مطلب ...

از نظر مسافران کدام هتل های شهر تفلیس برای سفر رمانتیک مناسبند؟

هتل ایبیس استایل تفلیس سنتر - Ibis Styles Tbilisi Center

هتل ایبیس استایل یکی از رمانتیک ترین هتل های تفلیس است که در قلب تفلیس واقع شده است . ایبیس استایل به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره تفلیس فقط 120 متر تا میدان آزادی فاصله داشته و از دسترسی خوب نسبت به برترین جاذبه های گردشگری تفلیس برخوردار می باشد . این هتل دارای اتاق هایی مدرن و غیر سیگاری برای اقامت و استراحت گردشگران تور تفلیس بوده و امکانات و خدماتی چون تراس ، رستوران ، بار ، اینترنت وای فای ، لاندری ، میز تور ، پذیرش 24 ساعته ، اتاق های عایق صوتی ، امکانات ویژه معلولین و خشکشوئی ارائه می دهد .

  • آدرس هتل ایبیس استایل تفلیس سنتر : Galaktion Tabidze Street 4, 0105 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل 3 ستاره ایبیس استایل تفلیس سنتر : 322002424 - 995+

بهترین هتل های 3 ستاره گرجستان

  ادامه مطلب ...

معرفی هتل پتروف پالاس Petroff Palace مسکو

هتل 5 ستاره پتروف پالاس مسکو امکانات و خدماتی در سطح هتل متروپل ارائه می دهد . در پس دیوارهای تاریخی این هتل امکانات مدرنی یافت می شود که استفاده از ان ها می تواند اقامت را برای مسافران تجاری و گردشگران تور مسکو دلچسب تر سازد . هتل پتروف پالاس روسیه دارای استخر شنای سرپوشیده ، امکانات اسپا ، مرکز تناسب اندام ، جکوزی ، سولاریوم و سونا بوده و اینترنت وای فای را به صورت رایگان ارائه می دهد . هتل پتروف پالاس یک مکان مناسب برای جشن عروسی و یا دیگر رویدادهای مهم است . در این هتل مرکز بیزنس ، سالن های کنفرانس کاملا مجهز و اتاق های مطبوعات فراهم شده است . منوی رستوران Karamzin ترکیبی از غذاهای ایتالیایی ، فرانسوی و روسی بوده و تراس تابستانی هتل مشرف به ساختمان تاریخی هتل می باشد .


Petroff Palace Boutique Hotel Moscow

  ادامه مطلب ...