معرفی هتل کاپتورن کینگ در سنگاپور

در کشور دیدنی سنگاپور برای اقامت گردشگران هتل های متعددی وجود دارد که انتخاب را برای آنان سخت می سازد . بسیاری از مسافران تور سنگاپور هتل 4 ستاره را بر می گزینند تا هزینه کمتری نسبت به تور در هتل 5 ستاره بپردازند . یکی از هتل های 4 ستاره معروف در این کشور هتل کاپتورن کینگ می باشد که هر ساله میزبان مسافران زیادی است برای آشنایی با ابن هتل با ما همراه باشید .


Gallery image of this property

 

هتل کاپتورن کینگ یکی از هتل های 4 ستاره سنگاپوره .فاصله این هتل تا مرکز خرید Tiong Bahru Market حدود 700 متر  و مرکز خرید Bugis Junction در حدود 3 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس در فاصله 70 متری و تا مرکز خرید SKS تنها 300 متر فاصله داره.هتل کاپتورن کینگ در منطقه ریورساید شهر سنگاپور واقع شده و جزو گروه هتل های Millennium Hotels می‌باشد و هتل های Hotel Miramar Singapore، Riverview Hotel Singapore، Furama RiverFront و Holiday Inn Singapore Atrium در نزدیکیه این هتل چهار ستاره قرار دارن که سرویس دهی این هتل به صورت BB می‌باشد که فاصله این هتل تا مرکز شهر سنگاپور حدود 15 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی چانگی 21 کیلومتره.

هتل کاپتورن کینگ در مجموع 310 اتاق داره.اتاقهای این هتل خیلی شیک و با طراحی خاصی ساخته شدن.تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، چای و قهوه ساز، تلویزیون، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی و سشوار و اینترنت هستن و اینترنت در اتاق ها به صورت رایگان قابل استفادس.اتاقهای این هتل به صورت اتاق های سوپریور ،اتاق دلوکس،اتاق کلاب،سوئیت اجرایی تقسیم بندی شده اند و برای رفاه بیشتر میهمانان تور مالزی یک صرافی و سالن کنفرانس مجهز نیز در هتل وجود داره و همچنین با درخواست میهمانان اتومبیل کرایه در اختیار آن ها قرار میگیره.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.