اوت لت های سنگاپور گزینه هایی مناسب برای خرید ارزان

یکی از برنامه های گردشگران تور سنگاپور خرید از مراکز خرید مدرن و بازارهای هفتگی آن می باشد . در این کشور برای خرید ارزان و به صرفه چندین گزینه وجود دارد این مراکز با ارائه اجناس با کیفیت با قیمتی مناسب در میان سنگاپوری ها و گردشگران محبوب شده اند . با ما باشید تا در مورد این مراکز بیشتر بدانید .

تور سنگاپور بهمن ماه 96

 


مرکز خرید آنچورپوینت سنگاپور – Anchorpoint Shopping Centre

خریدی ارزان در اوت لت های سنگاپور

آنچورپوینت سنتر سنگاپور مرکزی است که در ان محصولات برندهای معتبر را می توان با قیمتی مناسب خریداری نمود . در این مرکز که همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز است تمامی سلیقه ها قادر خواهند بود اقلام موردنیاز خود را تهیه نمایند . در این مجتمع انواع پوشاک ، لوازم آرایشی بهداشتی ، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی ، کتاب ، زینت آلات ، سوغاتی و … یافت می شود .

 

مرکز خرید آی ام ام سنگاپور – IMM Singapore Outlet Mall

خریدی ارزان در اوت لت های سنگاپور

آی ام ام که از بزرگترین اوت لت هاو بهترین مراکز خرید سنگاپور به شمار می آید در فروشگاه های خود اجناس را ( پوشاک مخصوص آقایان و بانوان ، کیف و کفش و لوازم آرایشی بهداشتی) با قیمتی مناسب به فروش می رساند و روزانه از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . این مجموعه که در شرق جورنگ واقع شده بیش از 90 فروشگاه دارد که در آن ها برندهای محلی و بین المللی با تخفیفاتی 70-60 درصدی ارائه می شوند . اوت لت IMM بیش از 37 هزار متر مربع وسعت دارد و در پنج طبقه ساخته شده است . نایک ، پوما ، آدیداس ، کالوین کلین جینز ، سیتی چین ، کلوب 21 ، جوسی کاچر و … از جمله برندهایی هستند که در این مرکز خرید یافت می شوند .

 

کاتی سینلیژر اورچارد در سنگاپور – Cathay Cineleisure Orchard

مراکز خرید ارزان سنگاپور

در مجموعه کاتی سینلیژر اورچارد غالبا کالاهای ورزشی (لباس و کفش ورزشی) به فروش می رسد . در این مجموعه اجناس قدیمی با تخفیفات 30 تا 70 درصدی ارائه می گردند لذا علاقه مندان به برندهای معتبر می توانند در این مجتمع خریدی مناسب داشته باشند .

 

مرکز خرید دسنترپوینت سنگاپور – The Centrepoint Singapore

خریدی ارزان در اوت لت های سنگاپور

دسنترپوینت به عنوان یکی ازمراکز خرید سنگاپور در قلب خیابان اورچارد واقع شده و فروشگاه های آن اقلام خود را با تخفیفاتی 30 تا 70 درصدی عرضه می کنند . سنتر پوینت در تمامی روزهای هفته باز بوده و از 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . در این مجتمع تجاری طیف وسیعی از پوشاک مخصوص آقایان و بانوان ، کیف و کفش چرم ، کتانی و … یافت می شود . پیشنهاد می شود اگر در این مرکز خرید از جنسی خوشتان امد تعلل نکرده و آن را خریداری نمایید چرا که اجناس در این مجتمع خیلی زود به فروش می رسند .


منبع : لذت سفر | راهنمای سفر به سنگاپور

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.