10 جاذبه برتر در سوچی

سوچی با موقعیت جغرافیایی مناسب در بین دریای سیاه و رشته کوه های قفقاز مملو از دیدنی های جذاب و چشم نواز است که برای گردشگران تور سوچی بسیار جذاب می باشد . با توجه به تعدد این جاذبه ها بازدید از تمامی آنها در بازه زمانی تور سوچی دور از انتظار است لذا آشنایی با برترین جاذبه های گردشگری منطقه به گردشگران کمک می کند تا برنامه ریز درستی داشته باشند . در ادامه 10 جاذبه برتر در سوچی معرفی شده است .

تور سوچی نوروز 97

 

اسکای پارک سوچی

یکی از معروف ترین دیدنی های سوچی که به طور حتم گردشگران را شگفت زده خواهد نمود اسکای پارک یا پارک آسمان سوچی (Skypark AJ Hackett Sochi) است . این پارک مرتفع ترین پارک و اولین پارک با ارتفاع زیاد جهان است که با طبیعت و چشم اندازهای زیبا مورد توجه واقع شده است . در این پارک پلی تعبیه شده که با ظرفیت 450 نفر ، طول 439 متر و ارتفاع 207 متر ، بلند ترین پل پیاده روی معلق با نام پل آسمان می باشد .

معروف ترین دیدنی های سوچی

پارک ملی سوچی

این پارک ملی مجموعه ای از پستی ها و بلندی ها ، دره ها ، کوه ها ، آبشارها ، رودخانه ها ، غارهای مرموز ، پوشش گیاهی غنی و گونه های مختلف جانوری است که در سال 1983 تاسیس شده است . این منطقه حفاظت شده وسعتی بالغ بر 193 هزار هکتار را به خود اختصاص داده و بخش هایی از طبیعت فوق العاده سوچی را نمایش می دهد . در پارک ملی سوچی (Sochi National Park) گردشگران علاوه بر لذت بردن از جاذبه های طبیعی می توانند از چند سایت تاریخی که در این منطقه یافت شده بازدید کنند .

10 جاذبه دیدنی سوچی

آکواریوم دیسکاوری ورلد سوچی

اگر به دنیای زیر آب و گونه های مختلف آبزی علاقه مند هستید و یا اینکه به صورت خانوادگی در تور سوچی شرکت نموده اید به شما پیشنهاد می گردد حتما سری به آکواریوم اقیانوسی دیسکاوری ورلد (Sochi Discovery World Aquarium) بزنید . این آکواریوم دارای بخش های مختلفی است که در این قسمت ها گونه هایی از سراسر جهان از آمازون گرفته تا استرالیا به نمایش گذاشته شده است . دیسکاوری ورلد دارای 30 آکواریوم و تونلی 44 متری است که از سبک های مختلف برای طراحی آن ها استفاده شده است .

جاذبه های گردشگری سوچی

اقامتگاه تابستانی استالین در سوچی

استالین فردی نام آشنا در تاریخ روسیه است وی دومین رهبر اتحاد جماهیر شوروی بود که بعد از لنین به روی کار آمد . اقامتگاه تابستانی استالین که امروزه به عنوان یکی از جاذبه های سوچی مورد بازدید قرار می گیرد تقریبا دست نخورده باقی مانده و شامل وسایل شخصی وی می باشد . این کاخ قدیمی در سال 1937 ساخته شده و ستون ها و نرده های چوبی آن توسط شاخ و برگ درختان پوشیده شده است .

10 جاذبه برتر در سوچی

موزه هنر سوچی

از دیگر جاذبه های دیدنی سوچی می توان به موزه هنر این شهر اشاره نمود که با معماری جذاب و حدود 6 هزار اثر نفیس همه روزه پذیرای علاقه مندان می باشد . در این موزه مجموعه ارزشمندی از هنرهای روسی و خارجی به نمایش در امده که می تواند برای همگان جالب و جذاب باشد . موزه هنر سوچی (Sochi Art Museum) به عنوان قدیمی ترین موزه این شهر در سال 1936 و در زمان شوروی سابق راه اندازی شده است .

جاذبه های دیدنی سوچی

پارک ریویرا سوچی

یکی از محبوب ترین جاذبه های سوچی پارک ریویرا (Riviera park Sochi) است که در سال 1898 تاسیس شده و با جذابیت های مثال زدنی اش هر روز پذیرای گردشگران می باشد . این پارک با وسعتی 14.7 هکتاری 240 گونه از گیاهان را در خود جای داده که 50 نوع از آن ها از گونه های نادر می باشد . این مجموعه دارای آکواریوم ، منطقه تفریحی ، فود کورت ، منطقه ورزشی ، ساحل دلفین و تئاتر سبز برای میزبانی از نمایش های و کنسرت های بزرگ می باشد . این پارک را می توان یکی از تفریحات سوچی دانست .

محبوب ترین جاذبه های سوچی

تئاتر زمستانه سوچی

تئاتر زمستانه (Sochi Winter Theatre) یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سوچی است که در آن اپرا ، باله و انواع نمایش های سرگرم کننده هنرمندان روسی و خارجی به روی صحنه می رود . بنای این مجموعه از معماری زیبای سبک نئوکلاسیک بهره برده که می تواند برای علاقه مندان جالب باشد . از نکات جالب توجه در این سالن ، طراحی تالار آن است چرا که به گونه ای طراحی شده تا تمامی تماشاگران اشراف کامل به صحنه داشته باشند . اولین نمایشی که در این مجموعه اجرا شد مربوط به سال 1938 می باشد . 

برترین جاذبه های در سوچی

کراسنایا پولیانا سوچی

کراسنایا پولیانا یکی از مناطق تفریحی سوچی است که با توجه به موقعیتش برای انجام ورزش های زمستانی مناسب می باشد . این منطقه دارای کوه های بلند و چشمه های زلال به همراه چشم اندازهای زیبا و دلفریب می باشد . این شهر که در فاصله 42 کیلومتری ادلر واقع شده هر ساله میزبان هزاران گردشگر می باشد . برخی ها تصور می کنند که سفر به کراسنایا پولیانا برای ورزش دوستان مناسب است در حالی که این طور نیست و می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد .

بهترین جاهای دیدنی سوچی

آبشارهای سوچی

در سوچی بزرگ که با بیش از 140 کیلومتر درازا ، طویل ترین شهر اروپا می باشد آبشارهای متعددی وجود دارد که با طبیعت پیرامون خود می تواند چشم هر بیننده ای را خیره سازند . از معروف ترین آبشارهای سوچی می توان به آگورسکیه ، آرخووسکیه ، زمیکووسکیه و آبشار دره دهان اشاره نمود .

معروف ترین دیدنی های سوچی

چشمه آب معدنی ماتسستا سوچی

 چشمه آب معدنی ماتسستا (Sochi matsesta) از دیگر جاذبه های برتر در سوچی است که با مواد معدنی مفید در بهبود برخی از بیماری ها نقش موثری دارد . وجود چشمه های آب معدنی متعدد در سوچی سبب شده تا این شهر به تفرجگاه آب های گرم برای گردشگران تبدیل شود . چشمه ماتسستا حاوی سولفید هیدروژن ، فلورین ، کولویدال سولفور ، ید و بروم می باشد .

معروف ترین دیدنی های سوچی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.