رستوران های ارزان قیمت تفلیس

کافه پالرمو تفلیس

رستوران های تفلیس متنوع هستند . در این شهر از انواع رستوران های گران قیمت و معروف گرفته تا رستوران های ارزان و غذاخوری های محلی وجود داردکه گردشگران می توانند به آن ها مراجعه کنند . کافه پالرمو که از جمله رستوران های 24 ساعته تفلیس می باشد در خیابان کتوان تسامبولی 11 واقع شده و غذاهای گرجی ، ایتالیایی و اروپایی با کیفیت را سرو می کند . Cafe Palermo از فضایی آرام برخوردار بوده و کارکنانی مهربان و وظیفه شناس دارد .

ارزان ترین رستوران های تفلیس


 

رستوران شخارا تفلیس

از دیگر رستوران های ارزان تفلیس می توان به رستوران شخارا اشاره نمود که در خیابان روستاولی 38 واقع شده و غذاهای شرقی و اروپایی ارائه می دهد . غذاهای رستوران Shkhara با کیفیت بوده و فضای آن بسیار دوست داشتنی می باشد .


رستوران های ارزان تفلیس

رستوران لاگیدزه واتر تفلیس

رستوران لاگیدزه واتر در نزدیکی کلیسای سامبا که از برترین جاذبه های تفلیس می باشد واقع شده و غذاهای خوشمزه گرجی را با قیمتی مناسب عرضه می کند . رستوران Lagidze Water در تمامی روزهای هفته باز بوده و از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد .


بهترین رستوران های ارزان در تفلیس

رستوران سامیکیتنو تفلیس

انواع غذاهای شرقی و اروپایی در منوی رستوران سامیکیتنو به چشم می خورد که با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد . رستوران Samikitno که در خیابان آگماشنبلی واقع شده یکی از بهترین رستوران های ارزان قیمت تفلیس از نظر سایت معتبر تریپ ادوایزر بوده و غذاهای با کیفیت و سالم سرو می کند .


رستوران های ارزان قیمت تفلیس

رستوران راچا دوخان تفلیس

رستوران راچا دوخان تفلیس با دسترسی راحت در نزدیکی میدان آزادی تفلیس واقع شده و متخصص در ارائه غذاهای محلی و سنتی گرجستان می باشد . رستوان Racha Dukhan غذاهای با کیفیت را با قیمتی پایین در اختیار گردشگران تور تفلیس و شهروندان تفلیس قرار می دهد .

 

ارزان ترین رستوران های تفلیس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.