بهترین رستوران های سوچی را بشناسیم

رستوران تروتریا فتوچینی سوچی

رستوران تروتریا فتوچینی یکی از رستوران های برتر در سوچی به انتخاب تریپ ادوایزر است که در منوی آن انواع غذاهای ایتالیایی ، پیتزا ، دریایی ، مدیترانه ای ، اروپایی ، اروپای مرکزی و گیاهی به چشم می خورد . رستوران Trattoria Fettuccine دکوراسیونی زیبا داشته و پاستاهای آن بسیار خوشمزه می باشد .

انتخاب بهترین رستوران های سوچی برای صرف غذا
 

رستوران خملی اند سانلی سوچی

رستوران خملی اند سانلی در بخش مرکزی سوچی در یک محیط زیبا و سبز واقع شده و دارای دو فصای داخلی و هوای آزاد می باشد . رفتن به این رستوران سبب می شود شما به مانند خانه خود به هنگام سرو غذا احساس راحتی داشته باشید . در رستوران Khmeli & Suneli انواع غذاهای روسیه ، اروپای شرقی و منطقه قفقاز برای وعده های صبحانه ، ناهار و شام سرو می شود . این رستوران یکی از 10 رستوران برتر در سوچی می باشد .

10 رستوران برتر در سوچی

رستوران باران – راپان سوچی

تخصص رستوران باران – راپان در طبخ غذاهای گوشتی ، ماهی و غذاهای دریایی است . این رستوران لوکس در سوچی مرکزی واقع شده و ترکیبی از دو فرهنگ و سبک آشپزی را ارائه می دهد . این رستوران در نزدیکی چند تا از جاذبه های سوچی مانند تئاتر زمستانه و پارک ساحلی قرار گرفته است . اگر شما نگرانی بابت هزینه ها نداشته باشید رستوران Baran-Rapan می تواند گزینه ای مناسب برای سرو یک وعده باشد .

انتخاب بهترین رستوران های سوچی برای صرف غذا

رستوران اولیووی سوچی

علاقه مندان به غذاهای فرانسوی و ایتالیایی در رستوران اولیووی می توانند بهترین غذاها را میل کنند . این رستوران در تمامی روزهای هفته باز بوده و از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب پذیرای مشتریان می باشد . رستوران Olivye پیشخدمت های محترم و سرویس خوبی دارد و دکوراسیون فوق العاده آن می تواند احساس آرامش را به مراجعه کنندگان القا کند . اولیووی با محیطی دوستانه و زیبا یکی از بهترین رستوران های سوچی می باشد .

معرفی رستوران های برتر سوچی

رستوران لا لونا سوچی

یکی از بهترین رستوران ها در سوچی لا لونا است که به عنوان یکی از مشهورترین رستوران های منطقه ادلر سوچی فعالیت می کند . این رستوران در یک مکان آرام و جالب در فاصله دو دقیقه ای از ساحل واقع شده و انواع غذاهای سنتی روسی ، منطقه قفقاز و اروپایی را ارائه می دهد . در غذاهای رستوران La Luna گوشت و ماهی به وفور یافت می شود .

بهترین رستوران ها در سوچی

کافه پاروس سوچی

پاروس کافه ای زیبا در نزدیکی پارک المپیک سوچی است که دارای یک تراس و دید عالی به دریای سیاه می باشد . در این کافه می توان به هنگام غروب خورشید نمایشی فوق العاده از حرکت خورشید را تماشا نمود . تخصص رستوران Parus در طبخ و ارائه غذاهای اروپایی و قفقازی است که در تهیه آن ها از محصولات محلی و ماهی تازه گرفته شده استفاده می شود . فضای این کافه زیبا و آرام بوده و خدمات آن خوب می باشد .

انتخاب بهترین رستوران های سوچی برای صرف غذا
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.