مراکز خرید برتر در تفلیس

خرید از بازارها و مراکز خرید یکی از بخش های جذاب سفر به تفلیس می باشد . در پایتخت گرجستان گزینه های مختلفی برای خرید وجود دارد که گردشگران تور گرجستان با مراجعه به آن ها می توانند خریدی فوق العاده و دلچسب داشته باشند .در میان بازارها و مراکز خرید تفلیس برخی به سبب موقعیت مناسب ، تنوع و کیفیت اجناس و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی از دیگر موارد بهتر هستند که در زیر به معرفی آنان پرداخته شده است .


مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

ایست پوینت یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس است که در یک محیط لوکس و مدرن ، نزدیک شهرک وارکتیلی ، در زمینه ارائه انواع برندهای محلی و بین المللی فعالیت می کند . East Point که در سال 2015 تاسیس شده از 10 صبح درهای خود را به روی مراجعه کنندگان گشوده و تا 10 شب باز می باشد . این مجتمع تجاری علاوه بر 150 فروشگاه دارای امکانات رفاهی و تفریحی چون سینما ، بولینگ ، رستوران ، کافه ، هایپرمارکت و مجموعه تفریحی فوکوس موکوس می باشد .

بهترین مراکز خرید در تفلیس
 

مرکز خرید تفلیس مال

از دیگر مراکز خرید برتر در تفلیس می توان به تفلیس مال اشاره نمود . این مجتمع تجاری که در کیلومتر 16 جاده تفلیس باتومی واقع شده فرصت خرید و تفریح را به طور همزمان فراهم می کند . این مرکز خرید در طبقات مختلف خود فروشگاه های متعددی برای ارائه انواع پوشاک مخصوص آقایان ، بانوان و کودکان ، اسباب بازی ، کیف و کفش ، جواهرات و ساعت ، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی ، عینک ، لوازم دیجیتال ، کتاب ، لوازم خانه ، صنایع دستی و سوغاتی دارد . Tbilisi Mall به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید تفلیس همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز می باشد .

برترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید مرانی تفلیس

اگر در سفر به تفلیس هتلی در مرکز شهر را برای اقامت انتخاب کرده اید مرکز خرید مرانی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد . مجتمع تجاری مرانی در 4 طبقه خود برندهایی چون زارا ، کوتون ، ماسیما دوتی ، باتا و … را جای داده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خیابان شوتا روستاولی پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . در نگاه اول شاید مرکز خرید Merani کوچک به نظر برسد اما در آن تقریبا هر آنچه که بخواهید یافت می شود .

بهترین مراکز خرید تفلیس

بازار درای بریج تفلیس

همانگونه که بیان شد در تفلیس بازارهای محلی و سنتی مختلفی وجود دارد که بازار دست فروشان درای بریج از محبوبترین آن هاست . این بازار که معمولا در تمامی روزهای هفته از ساعت 10 تا 17 برقرار می باشد مملو از سوغاتی های محلی و دست ساز ، انواع و اقسام جواهرات ، ظروف نقره ای و شیشه ای ، انواع خنجر و حتی یادگاری هایی از جمهوری شوروی است . در آخر هفته ها در Dry Bridge Market فروشندگان زیادی جمع می شوند تا اجناس خود را به فروش برسانند این روزها بهترین زمان مراجعه به این بازار می باشد .

بازارهای تفلیس

مرکز خرید تفلیس سنترال

از دیگر مواردی که در لیست برترین مراکز خرید تفلیس جای گرفته می توان به مرکز خرید تفلیس سنترال اشاره نمود . این مجتمع تجاری همه روزه از 10 صبح تا 10 شب باز بوده و اقلامی چون انواع پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم دیجیتال و … در ان به فروش می رسد . همچنین در Tbilisi Central چندین گزینه غذاخوری و یک هایپرمارکت وجود دارد که گردشگران در صورت نیاز می توانند به آن ها مراجعه کنند .

بهترین مراکز خرید در تفلیس

بهترین مراکز خرید در تفلیس به موارد بالا محدود نمی گردد و علاوه بر موارد بالا این شهر دارای چند مرکز خرید دیگر می باشد که مهمترین آن ها عبارتند از :

  • مرکز خرید کارواسلا تفلیس
  • مرکز خرید لیلو تفلیس
  • مرکز خرید مگالین تفلیس
  • مرکز خرید جی تی سی تفلیس
  • مرکز خرید اوراسیا تفلیس
  • خیابان پکینی تفلیس
منبع : lezatesafar.com/georgia

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.