5 رستوران معروف مسکو

کافه پوشکین مسکو

در مسکو رستوران های متعدد و متنوعی وجود دارد که کافه پوشکین یکی از معروف ترین آن هاست . دکوراسیون جذاب و دیدنی کافه پوشکین ، این مکان را به یکی از جاذبه های مسکو تبدیل نموده است . این رستوران که در سال 1999 میلادی راه اندازی شده در کنار موسیقی زنده غذاهای بسیار خوشمزه روسی را سرو می کند . طراحی فوق العاده ، فضای تاریخی و غذاهای خوش طعم سبب شده تا Cafe Pushkin در شمار بهترین رستوران های مسکو قرار گیرد .

رستوران های معروف در مسکو


 

رستوران بولشوی مسکو

بولشوی یکی از معروف ترین رستوران ها در مسکو است که در نزدیکی تئاتر بولشوی واقع شده و انواع غذاهای اروپایی ، روسی ، اروپای شرقی ، اروپای مرکزی و گیاهی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . Bolshoi در تمامی روزهای هفته باز بوده و ساعت کاری آن از 12 ظهر تا 12 شب می باشد .

برترین رستوران ها در مسکو

رستوران توراندوت مسکو

با صرف نظر از قیمت توراندوت یکی از رستوران هایی است که با انتخاب آن در سفر به مسکو هیچگاه پشیمان نخواهید شد . Turandot از طراحی زیبا با تم اپرا برخوردار بوده و دکوراسیونی جذاب دارد . در منوی این رستوران انواع غذاهای چینی ، ژاپنی ، اروپایی ، آسیایی ، روسی ، اروپای مرکزی و گیاهی به چشم می خورد که گردشگران با توجه به ذائقه خود می توانند مناسب ترین گزینه را برگزینند .

قیمت غذا در مسکو

رستوران وایت رابیت مسکو

وایت رابیت از دیگر رستوران هایی است که در مسکو باید امتحان کنید . این رستوران با قرارگیری در طبقه 16 ساختمان تجاری Smolensky چشم اندازی زیبا از شهر ارائه داده و در تمامی روزهای هفته پذیرای علاقه مندان می باشد . White Rabbit با غذاهای خوشمزه ، دکوراسیون جذاب ، سرویس دهی مناسب و کارکنان مهربان به عنوان یکی از بهترین رستوران های جهان شناخته شده است .

بهترین رستوران های جهان

رستوران ابلوموف مسکو

رستوران ابلوموف با شکل و شمایل خانه اشرافی قرن 19 از رستوران های برتر در مسکو و روسیه می باشد . این رستوران دارای فضای داخلی و فضای روباز برای تابستان بوده و اینترنت بی سیم از امکانات آن می باشد . در مراجعه به Oblomov پیشنهاد می گردد غذاهای اصیلی چون ماهی و گوشت پخته شده ، سوپ ها ، شورباها و کیک های گوشت آن را امتحان کنید .

محبوب ترین رستوران های مسکو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.