هتل های لوکس باتومی

در شهر ساحلی باتومی برای رفاه گردشگران و مسافران زیرساخت های مناسبی چون هتل های متنوع ایجاد شده تا گردشگران از نظر مکان اقامت دغدغه ای نداشته باشند . در این شهر به نیاز تمامی سلیقه ها توجه شده و هتل های ارزان  ، گران قیمت ، ساحلی و لوکس در نظر گرفته شده تا هر فرد با توجه به معیارهای خود بتوانند گزینه ای مناسب را انتخاب کند . برخی از اقامتگاه های باتومی لوکس و شیک بوده و در فضایی فوق العاده مجموعه ای از امکانات مدرن و لوکس را ارائه می دهند . در ادامه چند نمونه از هتل های لوکس باتومی ارائه شده است .


هتل شرایتون باتومی

اگر برای سفر به باتومی به دنبال هتلی لوکس و شیک هستید هتل شرایتون می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این هتل در خیابان روستاولی شماره 28 واقع شده و از جمله هتل های 5 ستاره باتومی می باشد . هتل Sheraton Batumi در فاصله چند دقیقه ای از ساحل دریای سیاه و 10 دقیقه ای ایستگاه قطار و فرودگاه بین المللی باتومی واقع شده و به تعدادی از جاذبه های باتومی چون دلفیناریوم ، میدان اروپا و موزه باستان شناسی نزدیک می باشد . هتل 5 ستاره شرایتون در باتومی یک منطقه اسپا با استخر روباز و سرپوشیده و اتاق های لوکس و شیک ارائه داده و مکانی مناسب برای اقامت گردشگران تور گرجستان فراهم می کند . با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده ، اتاق های لوکس و رفتار شایسته کارکنان باید گفت شرایتون یکی از بهترین هتل های باتومی و لوکس ترین هتل های گرجستان می باشد .


هتل های لوکس باتومی
 

هتل رادیسون بلو باتومی

رادیسون بلو با طراحی زیبا ، سبک معماری فوق العاده و دکوراسیون شیک از لوکس ترین هتل های باتومی نیز محسوب می گردد . هتل Radisson Blu در باتومی با ساختمانی تماما شیشه ای امکاناتی چون استخر ، وای فای پرسرعت رایگان ، سالن بدنسازی ، رستوران با غذاهای لذیذ ، ماساژ ، سونا ، سرویس شاتل ، پارکینگ رایگان ، خدمات زیبایی ، مرکز اسپا ، تراس آفتابگیر و پذیرش 24 ساعته ارائه داده و از کارکنانی چند زبانه ، خوش برخورد و مجرب بهره می برد . همچنین این هتل به جاذبه هایی چون برج الفبا ، میدان اروپا ، پارک میراکل ، میدان پیازا و ساحل دریای سیاه نزدیک می باشد .

لوکس ترین هتل های گرجستان

هتل هیلتون باتومی

از دیگر هتل های لوکس باتومی می توان به هتل هیلتون اشاره نمود که 247 اتاق و سوئیت مدرن و مجهز را به منظور اقامت گردشگران و مسافران در خیابان روستاولی شماره 40 فراهم نموده است . هتل 5 ستاره هیلتون فاصله اندکی تا مرکز شهر و ساحل دریای سیاه داشته و فقط 100 متر از پارک 6 می ، یکی از پارک های تفریحی باتومی فاصله دارد . در هتل Hilton Batumi یک رستوران و سالن ورزش در نظر گرفته شده و استخر سرپوشیده ، اسپا و مرکز سلامت و اینترنت وای فای موجود می باشد . لازم به ذکر است که گردشگرانی که هتل هیلتون را برای اقامت انتخاب می کنند برای دسترسی به فرودگاه بین المللی باتومی باید مسافتی 5 کیلومتری را طی کنند .

هتل های لوکس گرجستان

هتل دیوان سوئیت باتومی

دیوان سوئیت از شیک ترین و لوکس ترین هتل های باتومی است که در بخش مرکزی شهر واقع شده و دارای سالن ورزش ، ماساژ ، سونا ، مرکز اسپا و رستوران با غذاهای گرجی و ترکی می باشد . میدان پیازا ، میدان اروپا ، پارک میراکل و برج الفبا در شعاع یک کیلومتری هتل 5 ستاره دیوان سوئیت در باتومی قرار گرفته اند و دلفیناریوم و پارک آبی باتومی به ترتیب 1.5 و 3.5 کیلومتر از این هتل فاصله دارند . همچنین تنها با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از Divan Suites Batumi ، به ساحل دریای سیاه خواهید رسید . اتاق های هتل به زیبایی طراحی و دکور شده اند و تمامی امکانات لازم برای یک اقامت چند روزه در آن ها گنجانده شده است .

شیک ترین هتل های باتومی

هتل ویندهام باتومی

هتل ویندهام (Wyndham Batumi) از هتل های برتر در باتومی است که در فاصله 100 متری میدان اروپا و 400 متری پیازا واقع شده و با چند دقیقه پیاده روی ساحل دریای سیاه در دسترس خواهد بود . هتل 5 ستاره ویندهام که از هتل های لوکس در باتومی به شمار می آید در کنار مدیریت مجرب و کارکنان آموزش دیده مواردی چون استخر ، مرکز اسپا ، کازینو ، اینترنت وای فای ، سونا ، حمام ترکی ، سالن ورزش ، رستوران و اتاق هایی لوکس با تختخواب های راحت و امکانات مدرن فراهم نموده تا بتواند خود را در زمره هتل های برتر گرجستان جای دهد .


هتل های گرجستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.