تفریحات ارزان کشور سنگاپور

گردش در محله چینی ها و چشیدن غذاهای مختلف

یکی از تفریحات ارزان در سنگاپور پرسه زدن در میان محله چینی هاست . در chinatown بیش از هر چیزی فرهنگ منحصر به فرد چینی و ساختمان هایی با معماری خاص چینی جلب توجه می کند . در محله چینی ها دستفروشان و غذاخوری های مختلفی به چشم می خورد که یک کاسه از غذاهای چینی را با قیمتی ارزان سرو می کنند . در واقع در این منطقه از سنگاپور می توانید غذای ارزان بخورید ، در محله بگردید و مردم را تماشا کنید .


تفریحات ارزان در سنگاپور

  

بازدید از باغ های بوتانیکال سنگاپور

از دیگر تفریحات ارزان قیمت سنگاپور می توان به بازدید از باغ های گیاه شناسی این کشور اشاره نمود . این باغ ها از 5 صبح تا نیمه شب باز بوده و بیش از 1000 گونه اصلی و 2000 گونه پیوند زنده شده را در خود جای داده اند . باغ گیاه شناسی که از جاذبه های سنگاپور به شمار می آید شامل چمن های سبز ، استخرهای زیبا و مسیرهای پیاده روی است .


ارزان ترین تفریحات در سنگاپور


خوردن غذاهای ارزان در محله هند کوچک

همانگونه که می دانید سنگاپور کشوری با ملیت ها و فرهنگ های مختلف است که مردمان آن بدون در نظر گرفتن نژاد و دین با صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی می کنند . بخشی از جمعیت سنگاپور را هندی ها تشکیل داده اند تمامی هندی ها در محله هند کوچک که مملو از زیبایی ها و جاذبه های مختلف است زندگی می کنند . در این محله گردشگران با گردش در میان کوچه ها و خیابان ها می توانند غذاهای خوشمزه هندی را با قیمتی ارزان بخورند ، با فرهنگ ها و سنت های این مردمان آشنا شوند و از جاذبه های این محله بازدید کنند .


ارزان قیمت ترین تفریحات در سنگاپور


گرفتن عکس یادگاری با مجسمه های مرلیون

یکی از محبوب ترین تفریحات رایگان در سنگاپور گرفتن عکس یادگاری در کنار مجسمه مرلیون به عنوان نمادی از سنگاپور می باشد . مرلیون مجسمه ای است که بدن آن به شکل ماهی و سرش به شکل شیر می باشد و از دهانش آب خارج می شود . در سنگاپور 5 مجسمه مرلیون وجود دارد که اصلی ترین و بزرگترین آن ها با ارتفاع 8.6 متر و وزن 40 تن در کنار خلیج مارینا در پارک مرلیون واقع شده است .


تفریحات رایگان در سنگاپور


تماشای نورپردازی های خلیج مارینا

به طور کلی انجام اغلب کارها در خلیج مارینا از پارکینگ گرفته تا یک نوشیدنی و اقامت با پرداخت هزینه امکان پذیر می باشد . اما گردشگران می توانند به صورت رایگان از نورپردازی ها و رقص نوری که با لیزر چند رنگی از بالای سه برج هتل مارینا بای سندز انجام می شود لذت ببرند . این نمایش هر روزه بین ساعت 20 تا 21 و به طور فوق العاده در ساعت 23 روزهای جمعه و شنبه اجرا می شود .


تفریحات سنگاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.