هتل های ارزان سوچی

در مناطق مختلف سوچی بزرگ هتل های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور روسیه با توجه به ملاک ها و معیارهای خود می توانند بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنند . برخی از گردشگران به جای اینکه هزینه بیشتری صرف هتل گران قیمت بکنند ترجیح می دهند بودجه خود را برای تفریح در سوچی و خرید اختصاص دهند . ما در ادامه به معرفی چند تا از هتل های ارزان سوچی پرداخته ایم با ما همراه باشید تا با این هتل ها آشنا شوید .

هتل بریستول سوچی

هتل بریستول یکی از هتل های سوچی در رده هتل های 3 ستاره است که در منطقه لازرفسکوی واقع شده و اقامتی مناسب برای گردشگران فراهم می کند . هتل Bristol با فاصله ای دو دقیقه ای از ساحل دریای سیاه استخر روباز ، سالن ورزش ، اینترنت وای فای و اتاق هایی با ترکیب شیک از مبلمان مدرن و کلاسیک ارائه می دهد .


هتل های ارزان سوچی

 

 

هتل ایکودوم ادلر سوچی

ایکودوم ادلر از دیگر هتل های ارزان سوچی است که فقط دو دقیقه تا ساحل و 7 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی سوچی فاصله دارد . هتل Ecodom Adler به آکواریوم دیسکاوری ورلد و پارک ابی وسنا نزدیک بوده و گردشگران با چند دقیقه پیاده روی قادر با بازدید از این جاذبه های سوچی هستند .

ارزانترین هتل های سوچی

هتل اکتر ریزورت سوچی

با اینکه اکتر ریزورت (Akter Health Resort) از هتل های 3 ستاره سوچی می باشد اما از نظر امکانات چیزی از هتل های 4 و 5 ستاره کم نداشته و برای رفاه مسافران استخر شنا ، سالن ورزش ، ماساژ ، ساحل اختصاصی ، مرکز اسپا ، سونا و جکوزی ، رستوران ، زمین بازی کودکان ، اینترنت وای فای و … فراهم نموده است .

ارزان قیمت ترین هتل های سوچی

هتل نایری سوچی

از دیگر ارزان ترین هتل های سوچی می توان به هتل نایری اشاره نمود که به سبب موقعیت مناسب آن دسترسی گردشگران تور روسیه به معروف ترین جاذبه های سوچی از جمله تئاتر زمستانه ، موزه هنر ، سالن کنسرت Festivalny و پارک آبی آسان شده است . استخر شنا ، زمین تنیس ، تراس آفتابگیر ، اینترنت وای فای ، رستوران ، سرویس شاتل و پذیرش 24 ساعته از جمله امکانات و خدمات Nairi Hotel می باشد .

j,v s,]d

هتل آوانگارد سوچی

هتل 4 ستاره آوانگارد در ساحل دریای سیاه واقع شده و ساحل اختصاص ارائه می دهد . Avangard Health Resort استخر شنا و زمین بازی مخصوص کودکان فراهم نموده و سرویس های درمانی مختلف تدارک دیده است . آوانگارد که از ارزان ترین هتل های سوچی است علاوه بر هزینه مناسب ، با موقعیت خوبی که دارد دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان تر می کند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.