محبوب ترین پارک های تفریحی در پایتخت گرجستان

شهربازی متاتسمیندا تفلیس

متاتسمیندا با فضای داخلی سبز و زیبا یکی از محبوب ترین تفریحات تفلیس است که در قسمت مرکزی شهر بر روی یک تپه واقع شده و با بازی های مهیج و سرگرم کننده پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . پارک کوهستانی متاتسمیندا فضایی بالغ بر 100 هکتار را به خود اختصاص داده و حدود 770 متر از سطح دریا ارتفاع دارد . شهربازی موضوعی تفلیس دارای چرخ و فلکی به بلندای 80 متر است که به عنوان یکی از ده چرخ و فلک مرتفع جهان معرفی شده است . ورودی تم پارک متاتسمیندا تفلیس (Mtatsminda Amusement Park) رایگان است اما برای استفاده از هر وسیله باید بلیت تهیه نمود . ترن هوایی ، کارتینگ ، قایق سواری ، بازی های کامپیوتری ، قطار ، اختاپوس و … از جمله بازی هایی هستند که در این مجموعه به چشم می خورند .


پارک های تفریحی تفلیس

  

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

رفتن به پارک آبی جینو پارادایس می تواند یکی از هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس باشد . این مجموعه آبی که 22 هکتار وسعت دارد با استخرها و سرسره های متنوع می تواند تا ساعت ها گردشگران را به خود مشغول سازد . Gino Paradise Tbilisi به عنوان اولین پارک چند منظوره گرجستان (پارک آبی ، اسگا و مرکز سلامت ، اتاق تناسب اندام و فود کورت) در سال 2014 تاسیس شده و دارای امکاناتی چون استخرها و سرسره های متنوع ، سورتمه مهیج ، مجموعه کودکان ، دینو پارک ، سونا و جکوزی ، سالن ماساژ ، بخش vip ، والیبال ساحلی ، مجموعه بدنسازی و رستوران می باشد .

هیجان انگیزترین تفریحات تفلیس

آکوا پارک تفلیس

آکوا پارک یا یورو پارک (europark tbilisi) یکی از تفریحات مهیج تفلیس است که در خارج این شهر واقع شده و با ارائه مجموعه ای از امکانات تفریحی و رفاهی مکانی مناسب برای سرگرمی و فرار از گرما در روزهای گرم می باشد . این مجموعه بین ایستگاه‌های متروی Gotsiridze و Didube قرار گرفته و در قسمت های مختلف خود دارای بازی های مهیج برای تمامی گروه های سنی می باشد . این مجموعه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب پذیرای علاقه مندان می باشد .

تفریحات مهیج تفلیس

مرکز سرگرمی فوکوس موکوس تفلیس

از دیگر پارک های تفریحی در تفلیس می توان به مجموعه سرپوشیده فوکوس موکوس اشاره نمود که با بازی های مهیج در تمامی روزهای هفته باز می باشد . فوکوس موکوس در مرکز خرید ایست پوینت از جدیدترین مراکز خرید تفلیس واقع شده و از ساعت 11 صبح تا 10 شب آماده پذیرش مراجعه کنندگان می باشد . در واقع در ایست پوینت به همراه یک خرید مناسب می توان تفریحی دلچسب نیز داشت .


پارک های تفریحی تفلیس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.