5 تا از جاهای دیدنی سوچی

سوچی شهری توریستی در جنوب کشور پهناور روسیه است که گزینه های دیدنی و تفریحی متعددی را در خود جای داده است . سفر به سوچی در بیشتر ایام سال از استقبال خوبی برخوردار می باشد . این شهر در تابستان ها برای تفریحات آبی و ساحلی و در زمستان ها برای اسکی و تجربه انواع ورزش های زمستانی مناسب می باشد . سوچی جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که گردشکران در تور سوچی می توانند از آن ها بازدید کنند . در ادامه 5 تا از جاهای دیدنی سوچی پرداخته شده است با ما همراه باشید .


پارک دندراری سوچی

پارک دندراری یا باغ گیاه شناسی سوچی با گونه های مختلف گیاهی در دهه اخیر قرن نوزدهم تاسیس شده و امروزه به عنوان بزرگترین پارک نیمه گرمسیری روسیه مورد بازدید قرار می گیرد . Dendrary Botanical Garden شامل بیش از 30 هکتار زیبایی طبیعی خیره کننده و 1800 گونه گیاهی است که به بخش های مدیترانه ای ، چینی ، استرالیایی ، قفقازی ، هیمالیایی ، ژاپنی و مکزیکی تقسیم بندی شده است .


جاذبه های سوچی

  

آکواریوم دیسکاوری ورلد سوچی

دیسکاوری ورلد با 6 هزار متر مربع وسعت و 5 میلیون لیتر آب بزرگترین آکواریوم در کشور پهناور روسیه است به همین سبب در میان 5 جای دیدنی سوچی که حتما باید ببینید گنجانده شده است . در این مجموعه که در سال 2009 راه اندازی شده انواع گونه های آب شیرین و شور حتی گونه های نادر از آب های دور نگهداری می شود . Discovery World Aquarium شامل 30 آکواریوم مختلف و تونلی 44 متری است که بازدید از این بخش ها می تواند برای تمامی رده های سنی جذاب باشد .


جاذبه های گردشگری روسیه


پارک ریویرا سوچی

ریویرا محبوب ترین پارک سوچی ، شامل بازی ها ، سواری های تفریحی ، گالری های هنری ، کافه ها ، مجسمه ها ، استخر و درختان زیبا مگنولیا است . پارک Riviera که از برترین جاذبه های گردشگری سوچی است با بیش از 14 هکتار وسعت در سال های آخر قرن نوزدهم در 2 کیلومتری مرکز شهر سوچی تاسیس شده و امروزه به عنوان پارکی ارزشمند و زیبا مورد بازدید گردشگران و شهروندان روسی قرار می گیرد .


دیدنی های روسیه


دریاچه ریتسا سوچی

دریاچه ریتسا از جمله جاذبه های طبیعی سوچی است که در فاصله 66 کیلومتری مرکز سوچی واقع شده و توسط تپه های سرسبز و زیبا احاطه شده است . Lake Ritsa که از بزرگترین دریاچه های طبیعی در میان کوه های قفقاز است بیش از 100 متر عمق داشته و در ارتفاع بیش از 2000 متر از سطح دریا قرار گرفته است . به جرات می توان گفت که این دریاچه و مناطق پیرامون آن از زیباترین مناطق روسیه می باشد .


جاذبه های طبیعی روسیه

پیست اسکی سوچی

در روسیه پیست های اسکی متعدد و مجهزی وجود دارد که پیست اسکی رزا خوتور سوچی یکی از امن ترین و محبوب ترین آن هاست . این پیست که در فاصله 50 کیلومتری سوچی واقع شده علاوه بر ورزش های زمستانی برای پیاده روی ، اسکی روی چمن و لذت بردن از چشم اندازهای خیره کننده در تابستان مناسب می باشد . پیست اسکی Rosa Khutor در پایین ترین نقطه 650 متر و در بالاترین نقطه 2320 متر از سطح دریا فاصله دارد .


جاهای دیدنی سوچی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.