تفریحات جالب در سنت پترزبورگ

گردشگران تور سنت پترزبورگ در سفر به این شهر زیبا و دیدنی گزینه های مختلفی پیش رو دارند از جاذبه های فرهنگی و تاریخی گرفته تا پل های متحرک و مراکز تفریحی متعدد . گردشگران در سفر به سنت پترزبورگ باید زمان خود را به گونه ای مدیریت کنند تا علاوه بر بازدید از جاذبه های سنت پترزبورگ بتوانند زمانی را نیز به تفریح و خرید اختصاص دهند . در ادامه چند نمونه از تفریحات جالب در سنت پترزبورگ معرفی شده است .

قایق سواری در سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ به ونیز روسیه معروف است چرا که در این شهر زیبا کانال های مختلفی وجود دارد که فرصت قایق سواری را برای گردشگران فراهم می کنند . با گرم شدن هوا و آب شدن یخ های رودخانه نوا کشتی های مسافری و تفریحی حرکت خود را بر روی این رودخانه آغاز می کنند . بر روی نوا و کانال های مختلف سنت پترزبورگ پل های متحرک و ثابتی ساخته شده که بخش های مختلف و جزایر این شهر را به یکدیگر متصل می کنند . گردشگران در زمانی که با قایق و یا کشتی بر روی رودخانه نوا در حرکت هستند می توانند از چشم اندازهای اطراف لذت ببرند .

تفریحات روسیه

 

 

گردش در نوسکی پروسپکت

خیابان نوسکی شانزلیزه سنت پترزبورگ است . این خیابان که معروف ترین خیابان دومین شهر بزرگ روسیه است مملو از جاذبه های دیدنی و ساختمان های زیبا است و گردش در آن از بهترین تفریحات سنت پترزبورگ محسوب می گردد . نوسکی پروسپکت با بیش از 4 کیلومتر طول ، گزینه های مختلف خرید و کسب و کارهای بزرگ ، از اداره نیروی دریایی به سمت راه‌ آهن آغاز می‌ شود و در آخر به صومعه الکساندر منتهی می گردد . گردشگران در بازدید از این خیابان طویل و عریض می توانند ساختمان های زیبا با سبک معماری جذاب را تماشا کنند ، سری به کتابفروشی ها بزنند ، غذاهای روسی را امتحان کنند ، از کلیساهای متعدد دیدن کنند و ... .


تفریح در سنت پترزبورگ


تفریحات شبانه سنت پترزبورگ

در سنت پترزبورگ نیز به مانند برخی از شهرهای توریستی تفریحات شبانه رایج بوده و با غروب خورشید اغاز می گردد . تفریحات شبانه انواع مختلفی دارد این تفریحات می‌تواند شامل رفتن به باشگاه های شبانه ، کنسرت ، تئاتر و سینما باشد یا به صورت شب نشینی در کافه ها و رستوران ها باشد . یکی از مراکز مهم تفریحات شبانه در سنت پترزبورگ خیابان نوسکی است .


مراکز تفریحی سنت پترزبورگ


چشیدن انواع غذاهای محلی

غذاهای روسیه به سبب وسعت پهناور این کشور و همچنین تاریخ پر فراز و نشیب و فرهنگ غنی آن بسیار متنوع می باشد . در سنت پترزبورگ نیز غذاهای سنتی و محلی متعددی وجود دارد که گردشگران برای چشیدن آن ها می توانند به غذاخوری های محلی و رستوران های سنت پترزبورگ مراجعه کنند و یا اینکه در رستوران های خیابانی با پرداخت هزینه ای مناسب این غذاها را امتحان کنند .


غذاهای روسیه


پارک طناب High-rise City سنت پترزبورگ

های - رایز سیتی بزرگترین پارک طناب در روسیه است که 7 مسیر ساده ، سخت و دشوار دارد . مسیر آسان حدود 1 متر بالای زمین است و مسیر سخت 7 متر بالاتر از زمین می باشد . در حالی که مسیر دشوار می تواند تا 10 متر بالای زمین باشد . این مجموعه که در خیابان پریمورسکی واقع شده همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای علاقه مندان می باشد .


تفریحات مهیج روسیه


پارک تفریحی دیو استرو سنت پترزبورگ

دیو استرو به عنوان بزرگترین شهربازی سنت پترزبورگ برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و مجموعه ای از بازی های مهیج و سرگرمی های ایمن را در خود جای داده است . این پارک تفریحی یکی از تفریحات هیجان انگیز در سنت پترزبورگ است و برخی از بازی های آن در روسیه حتی اروپا کم نظیر می باشد . در سفر به سنت پترزبورگ اگر کودک به همراه دارید این شهربازی می تواند گزینه ای مناسب برای تفریح خانوادگی باشد .


پارک های تفریحی سنت پترزبورگ


شرکت در تورهای سنت پترزبورگ گردی

ثبت نام در تورهای سنت پترزبورگ گردی موجب می گردد گردشگران در مدت زمانی نیم روزه یا یک روزه بتوانند چند نمونه از جاذبه های سنت پترزبورگ را از نزدیک ببینند . معمولا در این تورها یک راهنمای مجرب در کنار گروه است که توضیحاتی عالی در مورد مکان موردنظر ارائه می دهد . تور کشتی کروز سنت پترزبورگ ، تور پیاده روی و بازدید از کلیسای جامع خون ریخته شده ، تور بازدید از قصر کاترین در پوشکین ، تور گشت شهر و موزه هرمیتاژ و … از جمله محبوب ترین تفریحات سنت پترزبورگ و پرطرفدارترین تورهای تفریحی این شهر هستند .


بازدید از جاذبه های سنت پترزبورگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.