راهنمای انتخاب هتل درشهر سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ پایتخت فرهنگی روسیه است که در جهان با عنوان ونیز شمالی نیز شناخته می شود . سن پترزبورگ یک شهر منحصر به فرد با مناظر شگفت انگیز ، موزه ها ، کلیساها ، کاخ ها و بناهای تاریخی متعدد است که سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان می باشد . مرکز شهر تاریخی پترزبورگ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و موزه آرمیتاژ ، تئاتر مارینسکی ، قلعه پیتر و پل ، کلیسای سنت اسحاق و کاخ پترهوف فقط تعداد کمی از معروف ترین جاذبه های سنت پترزبورگ هستند .


جاذبه های سنت پترزبورگ

 

برای بردن لذت کامل از سفر به سنت پترزبورگ توصیه می شود توجه ویژه ای به محل اقامت خود داشته باشید . اگر قصد دارید بیشتر وقت خود را برای بازدید از جاذبه های سنت پترزبورگ صرف کنید پس بهتر است هتلی در منطقه تاریخی این شهر انتخاب و رزرو کنید این کار به شما کمک خواهد نمود که زمان زیادی برای رفت و آمد در سطح شهر از دست ندهید . به علاوه اقامت در یک منطقه تاریخی بسیار هیجان انگیزتر از ماندن در یک منطقه مسکونی است .


در سنت پترزبورگ کجا اقامت کنیم؟


در کدام منطقه سنت پترزبورگ اقامت کنیم ؟

در میان مناطق مختلف سنت پترزبورگ سه منطقه گردشگری اصلی شهر برای اقامت از بهترین ها هستند . این مناطق عبارتند از :

  • مرکز تاریخی سنت پترزبورگ : این منطقه بیشترین تعداد از دیدنی های سنت پترزبورگ را در خود جای داده است . در محدود تاریخی مرکز شهر خیابان نوسکی را که به طول 5 کیلومتر از اداره نیروی دریایی تا صومعه الکساندر نوسکی امتداد یافته ببینید . موزه آرمیتاژ ، موزه روسی ، کلیسای سنت اسحاق و کازان نیز در این منطقه واقع شده اند .
  • منطقه پتروگراد : این منطقه به لطف وجود قلعه زیبا و دیدنی پیتر و پل معروف شده است . اما این قلعه تنها دیدنی این منطقه نیست و مواردی چون کلیسای شاهزاده ولادیمیر ، باغ وحش و موزه توپخانه از دیگر دیدنی های آن به شمار می آیند .
  • جزیره واسیلوفسکی : منطقه ساحلی غرب شهر است که در آن جاذبه هایی چون ستون های معروف روسترال ، موزه Kunstkamera ، کاخ منشیکوف و دانشگاه سنت پترزبورگ وجود دارد .
بهترین مناطق سنت پترزبورگ برای اقامت


چند نمونه از هتل های مناسب در سه منطقه گردشگری اصلی سنت پترزبورگ

  • مرکز تاریخی سنت پترزبورگ : برای گردشگرانی که قصد دارند هزینه کمتری برای اقامت پرداخت کنند هاستل ادمیرالتی ، هاستل ریورساید مورسکایا و هتل آلماز از بهترین گزینه ها در این منطقه هستند . از بهترین هتل های قیمت متوسط مرکز تاریخی شهر نیز می توان به پرستیژ هتل سنتر ، هتل پتر و هتل لایبرری اشاره نمود . همچنین هتل های 5 ستاره این منطقه مانند هتل دومینا پرستیژ و هتل فور سیزن لیون پالاس برای اقامت راحت مناسب می باشند .
  • منطقه پتروگراد : یکی از گزینه های جالب برای اقامت در این منطقه هتل استونی ایسلند است که در نزدیکی ایستگاه مترو و فاصله 20 - 15 دقیقه ای قلعه واقع شده است . یکی از بهترین هتل های این منطقه برای خانواده هایی که با کودک به سنت پترزبورگ سفر کرده اند هتل پارک کرستوفسکی است که توسط پارک احاطه شده است . برای اقامت مقرون به صرفه نیز می توان یکی از هتل های آرت افکت و 1912 را انتخاب نمود .
  • جزیره واسیلوفسکی : گزینه های مختلفی برای اقامت در این جزیره وجود دارد . اگر قصد دارید در هتلی فانتزی اقامت کنید هتل های سولو سوکوس و کورت یارد بای ماریوت بسیار مناسب هستند و هتل های کپیتال ، تلیسمان و ایجن برای اقامت ارزان در سنت پترزبورگ مناسب می باشند .
مناسب ترین هتل ها در سنت پترزبورگ برای اقامت مقرون به صرفه 

چند نکته مهم برای رزرو هتل در سنت پترزبورگ :

  1. در شهرهای بزرگ یکی از ملاک های اصلی برای انتخاب هتل موقعیت و دسترسی گزینه مورد نظر به جاذبه ها و نقاط اصلی شهر می باشد . سعی کنید در میان هتل های سنت پترزبورگ موردی را که در سه منطقه اصلی گردشگری شهر و یا در نزدیکی آن ها واقع شده اند برگزینید .
  2. در زمان رخداد پدیده شب های سفید تعداد متقاضیان تور سنت پترزبورگ افزایش می یابد . قیمت بهترین هتل های سنت پترزبورگ در این زمان با افزایش همراه می گردد . اگر قصد دارید سفر به سنت پترزبورگ را با هزینه ای مقرون به صرفه به پایان برسانید بهتر ست سفر خود را به زمانی دیگر موکول کنید .
  3. گران ترین هتل های سنت پترزبورگ در نوسکی پروسپکت واقع شده اند اگر کمی از خیابان اصلی فاصله بگیرید هتل های ارزان تری نیز پیدا خواهید کرد .
  4. همیشه قبل از رزرو هتل سعی کنید از نظرات دیگر گردشگران استفاده کنید . انان با توجه به تجربیات خود می توانند در انتخاب هتل مناسب در سنت پترزبورگ به شما کمک کنند .
  5. اگر یکی از هتل های مناطق گردشگری پتروگراد و جزیره واسیلوفسکی را برای اقامت رزرو کردید باید به یاد داشته باشید که از ماه می تا اکتبر از ساعت 1 صبح تا 4 الی 5 صبح پل هایی که این مناطق را به منطقه اصلی متصل می کنند به سبب تردد کشتی ها بالا می روند لذا توصیه می گردد قبل از بالا رفتن پل ها به هتل خود بازگردید .
  6. برای هر سفری همیشه هتلی را رزرو کنید که تا آخرین لحظه ها اجازه کنسل کردن را به شما می دهد .
  7. قیمت هتل های سن پترزبورگ بسیار متنوع می باشد .

قیمت هتل های سنت پترزبورگ


نکته قابل توجه

توجه داشته باشید هر چه درجه هتل بالاتر ، امکانات و خدمات هتل با کیفیت تر ، موقعیت هتل مناسب تر و دسترسی از آن به اماکن مهم راحت تر باشد قیمت هتل نیز بالاتر خواهد بود .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.