زیباترین سواحل در سوچی روسیه

موقعیت شهر سوچی در کنار سواحل دریای سیاه با پس زمینه ای از کوه های پر برف و سر به فلک کشیده قفقاز ، از این شهر یک تفریحگاه ساحلی محبوب در روسیه ساخته است . سواحل زیبای سوچی برای گردش ، پیاده روی ، گرفتن آفتاب و تجربه انواع تفریحات مناسب بوده و معمولا با درختانی چون انواع نخل ، افرا و ماموت آمریکایی پوشیده شده اند . برخی از هتل های سوچی در این سواحل واقع شده اند که گردشگران با انتخاب آن ها می توانند از چشم اندازهای زیبا بهره برده و لذت ببرند . هتل ماریتایم ، هتل پارک ، برج هایت و هتل پولمن از جمله لوکس ترین هتل های ساحلی سوچی هستند .

معروف ترین سواحل سوچی

  

همانگونه که بیان شد در سوچی سواحل متعددی وجود دارد که برخی از آن ها با ویژگی های منحصر به فرد از دیگر موارد بهتر ، زیباتر و محبوب تر هستند . در ادامه چند نمونه از این سواحل معرفی شده است .

سواحل در نزدیکی لازاروسکویه

مزیت اصلی لازاروسکویه به بسیاری سواحل آن است . در این منطقه ساحلی هتل های متعددی وجود دارد که در فاصله چند دقیقه ای از ساحل واقع شده اند . خط ساحلی این منطقه در برخی نقاط 10 متر عرض دارد و سواحل آن با نرده یا موج شکن محدود نشده اند . در سواحل لازاروسکوی خدمات ساحلی ارائه می شود و چندین بازار ، کافه و مغازه برای رفاه گردشگران در نظر گرفته شده است .

ساحل ریویرا - Riviera Beach

ریویرا یکی از معروف ترین سواحل سوچی است که در کنار پارکی با همین نام واقع شده است . این خط ساحلی عریض با سنگ ریزه و ماسه پوشیده شده و در آن سرگرمی های متنوعی چون ترامپولین ، قایق موزی ، پاراشوت و والیبال ساحلی ارائه می گردد . این ساحل که از جاذبه های سوچی می باشد امکاناتی چون کابین دوش ، رختکن ، صندلی های افتابگیر ، سایه بان ، خدمات ماساژ و انواع سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان فراهم نموده است .

ساحل المپیک

این ساحل یکی از مدرن ترین سواحل سوچی است که از پارک المپیک تا رودخانه Psou در مرز آبخازیا امتداد یافته است . این ساحل برای المپیک زمستانی 2014 ساخته شده بود که روز به روز بر امکانات آن افزوده شد . در ساحل المپیک امکاناتی چون کافه ها ، ایستگاه های کرایه دوچرخه ، فست فودها ، مناطق تمرین و سواری های تفریحی ، زمین بازی کودکان ، صندلی های آفتابگیر ، چترها ، کابین های دوش و رختکن های متعدد در نظر گرفته شده است . ورود به این ساحل رایگان است اما برای استفاده از امکانات باید هزینه پرداخت نمود .

سواحل مرکزی سوچی

این سواحل در بخش مرکزی شهر گسترده شده و در میان گردشگران تور روسیه از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند . کافه ، رستوران ، بوتیک و مغازه فروش سوغات از جمله جاذبه های این سواحل هستند . سواحل مرکزی سوچی برای گردشگرانی که با خود کودک به همراه دارند بسیار مناسب می باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.