هتل های 4 ستاره برتر در سنگاپور

تعداد هتل های سنگاپور بسیار زیاد است . برخی از این هتل ها لوکس و شیک بوده و امکانات و خدماتی مطابق با استانداردهای روز ارائه می دهند . برخی دیگر نیز هیچ امکانات خاصی نداشته و فقط برای اقامت در شب مناسب می باشند . رزرو هتل مناسب در سنگاپور به معیارها و فاکتورهای مورد نظر گردشگران تور سنگاپور بستگی دارد پس بهتر است قبل از رزرو هتل و تور در مورد هتل های این شهر و کشور تحقیق شود تا مناسب ترین و مطابق ترین گزینه با ملاک های گردشگر انتخاب گردد . در ادامه چند نمونه از هتل های 4 ستاره برتر در سنگاپور معرفی شده است .

هتل جی سنگاپور - Hotel G Singapore

هتل های 4 ستاره کشور سنگاپور


یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در سنگاپور هتل جی است که در خیابان Middle در منطقه بوگیس واقع شده و درایوی 25 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی چانگی فاصله دارد . هتل جی در سنگاپور اتاق هایی راحت و مدرن فراهم نموده و امکاناتی چون رستوران ، سالن ورزش ، اینترنت وای فای رایگان ، صندوق امانات و امکانات ویژه معلولین در اختیار گردشگران قرار می دهد . نزدیکی هتل به ایستگاه های آم آر تی بوگیس و Dhoby Ghaut دسترسی راحت به جاذبه های سنگاپور را به ارمغان می آورد .

  

هتل پارک رجیس سنگاپور - Park Regis Singapore

رزرو هتل 4 ستاره در سنگاپور


از دیگر هتل های چهار ستاره سنگاپور می توان به هتل پارک رجیس اشاره نمود . این هتل استخر شنا ، سالن ورزش ، رستوران و اتاق های راحت و مدرن ارائه می دهد . هتل پارک رجیس فقط چند دقیقه تا ایستگاه ام آر تی اسکله کلارک فاصله دارد و موزه هنر سنگاپور ، رافلز سیتی ، اسکله رابرتسون و اسکله کلارک در شعاع 1.5 کیومتری هتل 4 ستاره پارک رجیس واقع شده اند .


 

هتل نووتل کلارک کوای سنگاپور - Novotel Singapore Clarke Quay

تور سنگاپور هتل 4 ستاره

هتل نووتل سنگاپور توسط نقاط فعال شب زنده داری در اسکله کلارک احاطه شده و مناظری زیبا از مارینا بی ، پارک Canning و خط افق شهر ارائه می دهد . نووتل کلارک کوای به اندازه 5 دقیقه رانندگی از منطقه تجارت مرکزی و خیابان اورچارد فاصله دارد . این هتل امکاناتی چون استخر شنا ، تراس ، سالن ورزش ، اتاق بازی ، رستوران ، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی فراهم نموده است . میز تور ، صرافی ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات نگهداری از کودک و لاندری از جمله خدمات و امکانات رفاهی هتل نووتل کلارک کوای می باشد .


 

هتل جن اورچارد گیت وی سنگاپور - Hotel Jen Orchardgateway Singapore

در سنگاپور کجا اقامت کنیم؟


هتل جن اورچارد گیت وی یکی از محبوب ترین هتل های سنگاپور است که در خیابان معروف اورچارد واقع شده و انتخابی مناسب برای علاقه مندان به خرید می باشد . این هتل فاصله اندکی تا ایستگاه ام آر تی Somerset دارد و تعدادی از برترین مراکز خرید سنگاپور مانند پاراگون ، نگی آن سیتی و ایون اورچارد در شعاع 1.5 کیلومتری آن واقع شده اند . در این هتل 4 ستاره معروف برای رفاه گردشگران و مسافران امکاناتی چون اتاق های مدرن و مجهز ، تراس آفتابگیر ، استخر شنا ، سالن ورزش ، رستوران و اینترنت وای فای رایگان در نظر گرفته شده است .


 

هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور - Hotel Furama RiverFront Singapore

هتل های برتر 4 ستاره در سنگاپور


هتل فوراما ریور فرانت بین محله رنگارنگ چینی ها و خیابان اورچارد واقع شده و 30 دقیقه تا فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور فاصله دارد . این هتل که از برترین هتل های 4 ستاره سنگاپور می باشد 2 گزینه غذاخوری و استخر شنا در فضای آزاد ارائه می دهد . این هتل همه روزه سرویس شاتل رایگان به اسکله کلارک و خیابان اورچارد فراهم نموده و هر اتاق زیبای آن با مواردی چون تلویزیون ، چای/قهوه ساز ، روم سرویس 24 ساعته ، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده اند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.