اماکن خاطره انگیز شهر باتومی

در شهر باتومی جاذبه ها و اماکن مختلفی برای دیدن وجود دارد که برخی از آنها با ویژگی های خاص خود می توانند خاطراتی بیادماندنی برای گردشگران به ارمغان آورند . در ادامه دو  نمونه از این مکان های دیدنی معرفی می شود .

بلوار باتومی

یکی از برترین جاذبه های باتومی بلوار ساحلی و طویل این شهر است که به طول تقریبی 7 کیلومتر در امتداد سواحل دریای سیاه کشیده شده است . در این مکان مسیرهای مختلفی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در نظر گرفته شده و برای زیبائی آن مجسمه ها ، نیمکت ها و آبنماهای متعددی تعبیه شده است . در فصل تابستان اگر از بلوار باتومی دیدن کنید با حجم زیادی از گردشگر روبرو خواهید شد . پیشنهاد می گردد هر زمان که به باتومی رفتید ، تماشای غروب آفتاب در این بلوار را از دست ندهید .

جاذبه های گردشگری گرجستان

 

پارک 6 می باتومی

پارک 6 می (6May Park) یکی از محبوب ترین پارک های باتومی است که در نزدیکی بلوار باتومی واقع شده و جذابیت های زیادی برای گردشگران تور باتومی دارد . از جمله جاذبه های این پارک می توان به آکواریوم ، دلفیناریوم باتومی ، باغ وحش باتومی ، دریاچه نوریگلی و پوشش گیاهی متنوع آن اشاره نمود . این پارک زیبا از قدیمی ترین پارک های شهر باتومی است و بازدید از آن به صورت 24 ساعته امکانپذیر می باشد .

جاذبه های باتومی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.