مجتمع تجاری ویوو سیتی سنگاپور

ویوو سیتی سنگاپور با بیش از 1 میلیون فوت مربع فضای خرده فروشی و معماری منحصر به فرد قطعا یکی از بهترین مراکز خرید آسیاست . VivoCity Singapore در سال 2006 میلادی راه اندازی شده است . از آنجایی که سنگاپوری ها علاقه زیادی به خرید دارند در همان روزهای اولیه افتتاح تقریبا همه سنگاپوری ها از این مرکز خرید بازدید کردند . در واقع خرید در کنار خوردن غذاهای مختلف از سرگرمی های ملی سنگاپوری ها محسوب می گردد . با توجه به ویژگی های خاص و متمایز این مجموعه ، ویوو سیتی از سال 2007 میلادی میزبان مراسم رسمی آغاز سال نو در کشور سنگاپور می باشد .


بهترین مراکز خرید سنگاپور

 

ویوو سیتی که از محبوب ترین مراکز خرید سنگاپور به شمار می آید ایستگاه مونوریل جزیره سنتوسا را در یکی از طبقات خود جای داده و دروازه ای به روی این جزیره دیدنی که از جاذبه های سنگاپور می باشد گشوده است . همانگونه که بیان شد در این مجموعه بسیاری از برندهای معروف جهانی شعبه دارند که از جمله این مارک ها می توان به آرمانی ، گپ ، زارا و ساعت های ساخت سوئیس اشاره نمود . در ویوو سیتی سنگاپور اقلامی چون انواع پوشاک ، کتاب ، آلات موسیقی ، جواهرات ، لوازم ورزشی ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی و اسباب بازی به فروش می رسد لذا تمامی سلیقه ها می توانند خریدی متفاوت در مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را تجربه کنند .


مراکز خرید معروف سنگاپور


امکانات موجود در ویوو سیتی سنگاپور

در این مجموعه 7 طبقه ای علاوه بر فروشگاه ها و مغازه های مختلف امکانات دیگری نیز تعبیه شده که از مهم ترین آن ها می توان به پارکینگ اتومبیل ، بزرگترین مجموعه سینمایی سنگاپور با 15 پرده نمایش و بیش از 2100 صندلی ، آمفی تئاتر ، بزرگترین مغازه فروش اسباب بازی در سنگاپور ، آمفی تئاتر ، چندین فودکورت و رستوران ، آب نماهای زیبا ، روف گاردن و زمین بازی مخصوص کودکان اشاره نمود . همچنین پهن ترین پرده نمایش در آسیا در این مجموعه گنجانده شده است .


در سنگاپور از کجا خرید کنیم؟ 


اطلاعاتی درباره مرکز خرید ویووسیتی سنگاپور

  • آدرس مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور : 1HarbourFront Walk, Singapore 098585
  • تلفن مرکز خرید VivoCity سنگاپور : 63776860 - 65+
  • ساعت بازدید از مجتمع تجاری ویو سیتی سنگاپور : هر روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • وب سایت مرکز تجاری ویوو سیتی در سنگاپور : http://www.vivocity.com.sg/
  • چگونه به ویوو سیتی سنگاپور برویم : این مرکز خرید با خطوط مختلف اتوبوس رانی ، ام آر تی و تاکسی قابل دسترسی است و نزدیک ترین ایستگاه ام آر تی به آن HarbourFront می باشد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.