هتل های 4 ستاره برتر در تفلیس

هتل های 4 ستاره تفلیس قیمتی ارزان تر از هتل های 5 ستاره و امکانات و خدمات باکیفیت تری از هتل های 3 ستاره دارند . در ادامه چند مورد از این هتل ها معرفی شده است .


هتل هالیدی این تفلیس - Holiday Inn Tbilisi

هالیدی این یکی از بهترین هتل های تفلیس از نظر مسافران است که در میدان 26 می واقع شده و فاصله اندکی تا ایستگاه متروی پلی تکنیک دارد . هتل 4 ستاره هالیدی این تفلیس دارای استخر شنای روباز و سالن ورزش بزرگ است و 270 اتاق راحت و مدرن در اختیار مسافران قرار می دهد . هالیدی این که از هتل های قیمت متوسط تفلیس می باشد در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفته است .

هتل های 4 ستاره گرجستان

 

هتل رومز تفلیس - Rooms Hotel Tbilisi

هتل رومز تفلیس از جمله هتل های 4 ستاره گرجستان است که در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو روستاولی واقع شده و دارای 139 اتاق لوکس و مجهز می باشد . هتل 4 ستاره رومز در بخش مرکزی تفلیس و در منطقه ورا قرار گرفته و وای فای پرسرعت رایگان ، سالن بدنسازی ، رستوران ، صبحانه رایگان ، پارکینگ رایگان ، روم سرویس و امکانات ویژه معلولین ارائه می دهد . از نکات قابل توجه این هتل می توان به طراحی داخلی و دکوراسیون خاص و منحصر به فرد آن اشاره نمود .

هتل های گرجستان


هتل کرون پالاس تفلیس - Cron Palace Hotel Tbilisi

اگر در تور گرجستان قصد دارید در تفلیس قدیم اقامت کنید هتل کرون پالاس می تواند یکی گزینه فوق العاده برای شما باشد . کرون پالاس که از هتل های 4 ستاره برتر تفلیس به شمار می آید استخر ، وای فای پرسرعت رایگان ، سالن بدنسازی ، رستوران ، صبحانه رایگان ، خدمات اتاق و پارکینگ رایگان برای میهمانان خود در نظر گرفته و به ترتیب 3 و 16 کیلومتر از میدان آزادی و فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد . هتل کرون پالاس یکی از گران ترین هتل های 4 ستاره تفلیس می باشد .


بهترین هتل های تفلیس


هتل بریتیش هاوس تفلیس - Hotel British House Tbilisi

از دیگر بهترین هتل های 4 ستاره در تفلیس می توان به هتل بریتیش هاوس اشاره نمود که در منطقه ورا در بخش قدیمی شهر واقع شده و فقط چند دقیقه تا ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد . هتل بوتیک بریتیش هاوس اتاق هایی زیبا با مبلمان با کیفیت ، وای فای رایگان ، روم سرویس و اتاق های خانوادگی ارائه می دهد و دسترسی بسیار مناسبی به مناطق تفریحی شهر دارد . 


تور تفلیس


هتل ریور ساید تفلیس - Hotel River Side Tbilisi

هتل 4 ستاره ریور ساید در سمت راست رودخانه متکواری در مرکز تاریخی شهر تفلیس واقع شده و اینترنت وای فای رایگان ، خدمات دربان ، پارکینگ رایگان و اتاق های بزرگ با تراس یا بالکن فرانسوی ارائه می دهد . هتل ریور ساید در 5 طبقه و به سبک معماری گرجی ساخته شده و یکی از بهترین هتل های خانوادگی تفلیس می باشد . رستوران این هتل نیز با انواع غذاهای محلی و بین المللی از میهمانان پذیرایی می کند و پنج شنبه ها و یک شنبه ها اجرای موسیقی جاز و زنده دارد .


هتل های خانوادگی تفلیس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.