پارک ریویرا سوچی

سوچی از جمله برترین مقاصد گردشگری در روسیه و از بهترین شهرهای ساحلی این کشور برای گذراندن تعطیلاتی رویایی است . در این شهر جاذبه های مختلفی وجود دارد که گردشگران تور روسیه با بازدید از آن ها می توانند لذت سفر خود را دوچندان کنند . در میان جاذبه های سوچی چندین پارک زیبا و دیدنی به چشم می خورد که پارک ریویرا سوچی یکی از آن هاست . قدمت این پارک به سال های اخر قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . در این پارک گردشگران می توانند از هوای تازه و زیبائی های چشم نواز لذت ببرند .


بدون اغراق پارک ریویرا یکی از محبوب ترین پارک های عمومی سوچی در بین شهروندان و گردشگران می باشد . این پارک در سال 1898 میلادی توسط یک کارآفرین معروف روسی به نام خلودوو تاسیس شده و با وسعتی بیش از 14.5 هکتار در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته قابل بازدید می باشد . در پارک ریویرا سوچی روسیه حدود 240 گونه گیاهی وجود دارد که 50 گونه از این گیاهان از نوع نادر هستند . ریویرا در قلب سوچی واقع شده و یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر و سرسبزترین نواحی خط ساحلی دریای سیاه قفقاز می باشد . گردشگران تور روسیه با مراجعه به این پارک می توانند از گزینه های تفریحی و فرهنگی آن و همچنین فضای زیبا و جذاب آن لذت ببرند .


تور سوچی

 

بازدید از پارک فرهنگی و تفریحی ریویرا سوچی برای گروه های دوستانه و دورهمی های خانوادگی مناسب می باشد . در این پارک جاذبه های متعدد ، منطقه ورزشی ، زمین های بازی کودکان ، فواره عشق ، نیمکت آشتی ، کلوب شبانه ، تئاتر سبز ، استخر دلفین ، سالن برگزاری نمایشگاه ، کتابخانه ، گالری های هنری ، آکواریوم و بخش تفریحی با سواری های متعدد برای تمامی سنین تعبیه شده است . همچنین پارک ریویرا سوچی دارای مسیرهای پیاده روی متعددی است که با درختان و گل های زیبا پوشیده شده اند . این پارک تقریبا 15 هکتاری هر روزه میزبان هزاران شهروند سوچی و گردشگر مشتاق است .


پارک های سوچی


گردشگران تور سوچی در Park Riviera sochi می توانند در مسیرهای مختلف پیاده روی کنند ، از چشم اندازهای فوق العاده آن لذت ببرند ، در تئاتر سبز کنسرت ببینند و در بخش تفریحی آن همراه با خانواده و دوستان لحظاتی شاد داشته باشند . همچنین می توانند در دلفیناریوم سوچی نمایش های جذابی که توسط دلفین ها اجرا می شود را تماشا کنند ، در آکواریوم جدید پارک انواع ماهی ها را ببینند ، در زمین های ورزشی فعالیت های ورزشی انجام دهند ، در روزهای گرم تابستان در زیر سایه درختان قدم بزنند ، در کافه های موجود در پارک مشغول گفتگو شده و به صدای آواز پرندگان گوش فرا دهند .


تفریحات سوچی


همچنین در پارک Riviera سوچی حدود 70 درخت ماگنولیا وجود دارد . گذرگاه نویسندگان نیز از دیگر جاذبه های ریویرا سوچی است که مجسمه نیم تنه تمام ادیبان کلاسیک روس را در خود جای داده است . وجود بخش های جذاب و فعالیت های سرگرم کننده  این پارک را به یکی از برترین تفریحات سوچی تبدیل نموده است .


اماکن تاریخی سوچی


اطلاعاتی درباره پارک ریویرا سوچی روسیه

  • آدرس پارک ریویرا سوچی : Yegorova St.,1 , Sochi 354000, Russia
  • وب سایت مجموعه ریویرا در سوچی : https://park-riviera.ru/
  • ساعت بازدید از پارک ریویرا در سوچی روسیه : در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته
  • نحوه دسترسی به Park Riviera sochi : با تاکسی ها یا اتوبوس های خط 4 ، 6 ، a6 یا 7 می توان به پارک ریویرا رسید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.