هتل های لوکس سنگاپور

در سنگاپور هتل های متعددی وجود دارد که از نظر قیمت ، درجه ، موقعیت و امکانات با یکدیگر متفاوت می باشند . گردشگران تور سنگاپور برای اینکه سفری دلچسب و عالی داشته باشند بهتر است به دنبال یک هتل خوب مطابق با بودجه شان باشند چرا که اگر هتل مورد پسند آنان نباشد دیگر بخش های سفر را نیز تاثیر می پذیرند . در میان هتل های سنگاپور هتل هایی وجود دارند که با طراحی زیبا و شیک و همچنین امکانات مدرن از لوکس ترین ها به شمار می آیند . در ادامه به معرفی 5 تا از هتل های لوکس سنگاپور پرداخته شده است .


هتل ریتز کارلتون میلنیا سنگاپور - The Ritz-Carlton, Millenia Singapore 

ریتز کارلتون میلنیا یکی از هتل های لوکس سنگاپور است که در مرکز شهر در خلیج مارینا واقع شده و فقط 5 دقیقه پیاده روی از چرخ و فلک سنگاپور و مرکز خرید میدان مارینا فاصله دارد . هتل 5 ستاره ریتز کارلتون میلنیا به ایستگاه ام آر تی پرومنده نزدیک بوده و امکاناتی چون استخر شنا ، مرکز اسپا ، سالن بدنسازی ، رستوران ، اتاق های مدرن و زیبا ، خدمات زیبایی ، ماساژ و اینترنت وای فای در اختیار گردشگران تور سنگاپور قرار می دهد .


هتل های سنگاپور

  

هتل فولرتون بی سنگاپور - The Fullerton Bay Hotel Singapore

هتل فولرتون بی یکی از برترین هتل های سنگاپور است که از فضای داخلی لوکس و شیک برخوردار بوده و مجموعه ای از امکانات و خدمات با کیفیت را ارائه می دهد . هتل فولرتون بی در قلب سنگاپور در خلیج مارینا واقع شده و تا فرودگاه بین المللی چانگی حدود 25 دقیقه فاصله دارد . این هتل به ایستگاه ام آر تی رافلز نزدیک بوده و استخر شنا ، سالن بدنسازی ، چندین گزینه غذاخوری ، اینترنت وای فای ، سرویس شاتل و اتاق های راحت و مدرن از جمله امکانات این هتل می باشد .


هتل های کشور سنگاپور


هتل اینترکنتیننتال سنگاپور - InterContinental Singapore

هتل اینترکنتیننتال از جمله هتل های 5 ستاره سنگاپور است که در منطقه تجاری مرکزی این شهر واقع شده است . این هتل لوکس و مدرن نزدیک منطقه خلیج مارینا قرار گرفته و فقط 10 دقیقه پیاده روی از مرکز خرید رافلز سیتی فاصله دارد . هتل اینترکنتیننتال در سنگاپور دارای استخر ، سالن بدنسازی ، جکوزی ، رستوران و اینترنت وای فای رایگان بوده و اتاق هایی بزرگ و زیبا را برای گردشگران و مسافران فراهم نموده است . پذیرش در این هتل شبانه روزی بوده و در قبال دریافت هزینه اضافی خدمات نگهداری از کودک ارائه می شود . این هتل که به طور مستقیم به مرکز خرید بوگیس جانکشن و ایستگاه ام آر تی بوگیس متصل شده دسترسی راحت به خیابان اورچارد ارائه می دهد .


هتل خوب در سنگاپور


هتل فور سیزن سنگاپور - Four Seasons Hotel Singapore

از دیگر هتل های لوکس در سنگاپور می توان به هتل فور سیزن اشاره نمود . این هتل خوب در سنگاپور در بلوار اورچارد واقع شده و به تعدادی از برترین مراکز خرید سنگاپور مانند ایون اورچارد ، فار ایست پلازا و نگی آن سیتی فاصله ای کمتر از 800 متر دارد . جزیره سنتوزا و یونیورسال استودیوز نیز در فاصله 15 دقیقه ای هتل چهار فصل سنگاپور قرا گرفته اند . این هتل استخر ، ماساژ ، اسپا ، سالن بدنسازی ، رستوران ، اینترنت وای فای ، زمین تنیس و جکوزی دارد و پذیرش در آن به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد .


اقامت در سنگاپور


هتل مارینا بای سندز سنگاپور - Hotel Marina Bay Sands Singapore

هتل مارینا بای سندز یکی از معروف ترین هتل های سنگاپور است که با 2560 اتاق مدرن و لوکس از میهمانان خود استقبال می کند . این هتل بزرگترین استخر روباز و مرتفع جهان را ارائه داده و دارای امکاناتی چون جکوزی ، اسپا ، سالن ورزش ، کازینو ، اینترنت وای فای و چندین گزینه غذاخوری می باشد . برج مارینا سنگاپور از سه آسمانخراش تشکیل شده که توسط سازه ای کشتی مانند از بالا به هم متصل شده اند . هتل مارینا سنگاپور در نزدیکی ایستگاه ام آر تی بای فرانت واقع شده است . تور هتل مارینا بی سندز سنگاپور از پرطرفدارترین تورهای سنگاپور در میان ایرانیان است .


هزینه اقامت در هتل مارینا سنگاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.