هتل 4 ستاره ودنسکی سنت پترزبورگ

هتل های سنت پترزبورگ پاسخگوی تمامی سلیقه ها هستند به طوری که هر گردشگر با هر بودجه ای که باشد می تواند هتلی مناسب برای خود رزرو کند . هتل های سنت پترزبورگ از نظر درجه ، موقعیت و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند . در این شهر هتل های 4 ستاره متعددی وجود دارد که هتل ودنسکی یکی از آن هاست . این هتل یک ساختمان نه طبقه قدیمی است که در بولشوی پروسپکت شماره 37 واقع شده و گزینه ای مناسب برای اقامت گردشگران تور روسیه می باشد . نزدیکی این هتل به ایستگاه های متروی Petrogradskaya و Chkalovskaya موجب شده گردشگران به راحتی بتوانند به سایر نقاط شهر سفر کنند .

هتل ودنسکی سنت پترزبورگ

 

هتل ودنسکی یکی از هتل های 4 ستاره سنت پترزبورگ است که با توجه به نسبت کیفیت عالی به قیمت و کارکنان حرفه ایش اقامتی بیادماندنی را برای گردشگران تور سنت پترزبورگ به ارمغان می آورد . در کافه و رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی سرو می شود و صبحانه به صورت بوفه ارائه می گردد . اینترنت وای فای در اتاق ها موجود است و مرکز تناسب اندام ، جکوزی و سونا فراهم شده است .

 

اتاق های هتل ودنسکی سنت پترزبورگ

در میان هتل های سنت پترزبورگ با گرید 4 ستاره هتل ودنسکی به سبب امکانات و خدمات با کیفیت ، قیمت مناسب ، دسترسی خوب ، رفتار مناسب کارکنان و اتاق های راحت هتلی معروف و پرطرفدار می باشد . این هتل دارای 190 واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد ، اتاق استاندارد کامفورت ، اتاق سوپریور کامفورت ، اتاق دلوکس ، اتاق لوکس ، سوئیت بیزنس و سوئیت رویال می باشد . اتاق های هتل دارای دکوراسیونی کلاسیک با فرش های گرم و نرم و همچنین مبلمان چوبی تیره است و با امکاناتی چون تهویه مناسب ، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای ، مینی بار ، حمام اختصاصی ، سشوار و گاوصندوق تجهیز شده اند .

  • آدرس هتل ودنسکی در سنت پترزبورگ : Bolshoy Prospekt 37, Petrogradskiy district, 197198 Saint Petersburg, Russia

 

تصاویری از هتل 4 ستاره ودنسکی در سنت پترزبورگ

هتل هتل 4 ستاره ودنسکی سنت پترزبورگ

هتل ودنسکی در سن پترزبورگ

هتل های 4 ستاره روسیه

هتل های سن پترزبورگ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.