هتل رادیسون بلو پارادایس در سوچی روسیه

سوچی از دو منطقه کوهستانی و ساحلی تشکیل شده که گردشگران با همراه شدن با تور سوچی فرصت بازدید از هر دو منطقه و جاذبه های آن ها را به دست می اورند . سوچی مقصدی ایده آل برای علاقه مندان به تفریحات آبی و زمستانی است . در سوچی هتل های متنوعی به منظور اسکان مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است . یکی از این هتل ها ،  رادیسون بلو پارادایس در منطقه ادلر است . این هتل 5 ستاره بوده و با ارائه امکانات و خدمات مناسب برای کاوشگران سوچی می باشد .

هتل رادیسون بلو پارادایس سوچی

 

 

در هتل ۵ ستاره رادیسون بلو پارادایس سوچی یک مرکز اسپا و سلامت ۲۵۰۰ متر مربعی ، سونا ، اسخر شنای سرپوشیده و روباز ، اتاق بخار ، زمین بازی کودکان ، ساحل و اینترنت وای فای فراهم شده است . همچنین در این هتل چندین رستوران وجود دارد که با انواع غذاهای بین المللی ، ایتالیایی ، مدیترانه ای و آسیایی از میهمانان خود پذیرایی می کنند .

 

اتاق های هتل رادیسون بلو پارادایس سوچی

هتل رادیسون بلو پارادایس به عنوان یکی از بهترین هتل های ساحلی سوچی توانسته رضایت مسافران و گردشگران تور سوچی را جلب نموده و آنان را برای اقامت دوباره در این هتل ترغیب سازد . هتل رادیسون بلو سوچی دارای ۵۱۴ واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد ، اتاق سوپریور ، اتاق بیزنس کلاس با چشم انداز کوه یا دریا ، سوئیت ، سوئیت جونیور با چشم انداز دریا یا کوه ، سوئیت اجرایی و ویلا است که همگی برای اقامت راحت گردشگران تجهیز شده اند . تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره ای ، اینترنت وای فای ، مینی بار ، گاوصندوق ، سرویس تهیه چای و تختخواب های راحت از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل رادیسون بلو پارادایس ریزورت اند اسپا سوچی هستند .

  • آدرس هتل رادیسون بلو پارادایس در سوچی : ۶۵Let Pobedy Street 50, 354061 Adler, Russia 

 

تصاویری از هتل ۵ ستاره رادیسون بلو پارادایس ریزورت اند اسپا سوچی

هتل های 5 ستاره روسیه


هتل رادیسون بلو پارادایس در سوچی


هتل 5 ستاره رادیسون بلو پارادایس سوچی


موقعیت و قیمت هتل رادیسون بلو پارادایس در سوچی


بهترین هتلهای سوچی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.