هتل 5 ستاره پن پاسیفیک اورچارد سنگاپور

سنگاپور به عنوان کشوری مدرن و ثروتمند دارای هتل های متعددی برای اقامت گردشگران و مسافران تجاری است . اغلب هتل های 5 ستاره سنگاپور از امکانات و خدمات با کیفیت برخوردار می باشند . پن پاسفیک یکی از هتل های 5 ستاره شهر شیرهاست که در قلب خیابان معروف اورچارد واقع شده و دسترسی خوبی به بهترین مراکز خرید سنگاپور چون ایون اورچارد ، فار ایست پلازا و نگی آن سیتی دارد . این هتل گزینه ای مناسب برای اقامت گردشگران علاقه مند به خرید می باشد .  ایستگاه های MRT اورچارد و Somerset در نزدیکی هتل پن پاسفیک سنگاپور واقع شده اند .


هتل پن پاسیفیک اورچارد سنگاپور

 

 

شهربازی یونیورسال استودیوز و چرخ و فلک سنگاپور که از بهترین ها و مهیج ترین تفریحات سنگاپور به شمار می آیند  به ترتیب در شعاع 4.2 و 6 کیلومتری هتل پن پاسیفیک سنگاپور واقع شده اند . این هتل استخر روباز ، سالن تناسب اندام و اینترنت وای فای ارائه می دهد و غذاخوری های آن با انواع غذاهای محلی ، بین المللی و مالایی  از گردشگران تور سنگاپور و میهمانان خود پذیرایی می کنند .

 

اتاق های هتل پن پاسیفیک اورچارد سنگاپور

از نظر برخی از گردشگران هتل پن پاسیفیک اورچارد بهترین هتل سنگاپور است . این هتل دارای 206 واحد اقامتی شامل اتاق دلوکس ، اتاق پرمیوم ، اتاق اجرائی ، اتاق استودیو ، اتاق پاسیفیک کلوب ، استودیو پاسیفیک کلوب ، سوئیت پاسیفیک کلوب و پنت هاوس می باشد . هر کدام از این واحدها به زیبائی دکور شده و با امکانات مدرن تجهیز شده اند . از جمله مواردی که در اتاق های هتل پن پاسیفیک اورچارد سنگاپور به چشم می خورد می توان به تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع ، مینی بار ، چای/قهوه ساز ، گاوصندوق ، حمام اختصاصی ، دمپایی ، لوازم بهداشتی ، اینترنت وای فای ، روم سرویس و تختخواب های راحت اشاره نمود .

  • آدرس هتل پن پاسیفیک اورچارد در سنگاپور : 10Claymore Road, Orchard, 229540 Singapore, Singapore

 

تصاویر هتل 5 ستاره پن پاسیفیک اورچارد سنگاپور

هتل های 5 ستاره سنگاپور


هتل 5 ستاره پن پاسیفیک اورچارد سنگاپور


بهترین هتل های سنگاپور


Hotel Pan Pacific Orchard Singapore

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.