کاخ منشیکوف در سنت پترزبورگ

گردشگران تور روسیه در سفر به سنت پترزبورگ با تعداد زیادی کاخ مجلل و دیدنی مواجه می شوند که بازدید از آن ها می تواند برای آنان جالب و جذاب باشد . در واقع کاخ های سنت پترزبورگ از برترین جاذبه های این شهر به شمار می ایند . کاخ منشیکوف یکی از جاذبه های سنت پترزبورگ است که در قرن هجدهم میلادی و در همان سال های اولیه بنیانگذاری سنت پترزبورگ ساخته شده است . این کاخ امروزه به یکی از شعبات موزه آرمیتاژ روسیه تبدیل شده است .


کاخ منشیکوف سنت پترزبورگ

 

کاخ منشیکوف یک بنای پورتین باروک است که در جزیره واسیلوفسکی واقع شده و مشرف بر رودخانه نوا می باشد . کاخ منشیکوف شهر سنت پترزبورگ در سال ۱۷۱۰ میلادی به عنوان اقامتگاه الکساندر منشیکوف استاندار سنت پترزبورگ بنا شده است . ساخت این کاخ توسط جیوانی ماریا فونتانا ایتالیایی و گوتفرید یوهان شادل آلمانی انجام شده است . با اینکه این کاخ در سال ۱۷۱۱ بازگشایی شد اما ساخت و ساز در آن تا سال ۱۷۲۷ میلادی تا زمان مصادره اموال منشیکوف و تبعید وی و خانواده اش به سیبری ادامه داشت .


معروف ترین کاخ های سنت پترزبورگ


این کاخ در قرن نوزدهم میلادی مورد بازسازی قرار گرفته و به موزه تبدیل شد . در سال ۱۹۲۴ ایتم های موجود در کاخ موزه منشیکوف به موزه آرمیتاژ روسیه و دیگر موزه ها انتقال یافت . از سال ۱۹۵۶ تا ۱۹۸۱ کاخ منشیکوف روسیه دوباره بازسازی شد و در نهایت به عنوان شاخه ای از موزه هرمیتاژ با مجموعه ای از هنرهای روسی مربوط به اواخر قرن هفدهم تا اوایل قرن هجدهم بازگشایی شد . گردشگران در سفر به سنت پترزبورگ با بازدید از کاخ موزه منشیکوف با یک تیر دو نشان خواهند زد . آنان علاوه بر تماشای معماری و طراحی داخلی کاخ می توانند از اثار نفیسی که در این موزه به نمایش در آمده دیدن کنند . گردشگران تور سنت پترزبورگ توجه داشته باشند که این موزه روزهای دوشنبه تعطیل می باشد .


برترین جاذبه های گردشگری روسیه


اطلاعاتی درباره کاخ منشیکوف سنت پترزبورگ

  • آدرس کاخ منشیکوف سنت پترزبورگ : University Embankment, 15, Sankt-Peterburg, Russia, 190000
  • ساعت بازدید از کاخ موزه منشیکوف سنت پترزبورگ : سه شنبه ها ، پنج شنبه ها ، شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر - چهارشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۹ شب - تعطیلات از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر
  • قیمت بلیط مجموعه منشیکوف سنت پترزبورگ : ۳۰۰ روبل

زیباترین کاخ های روسیه


Menshikov Palace Saint Petersburg


کاخ موزه منشیکوف در سنت پترزبورگ


موزه های معروف روسیه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.