تور روسیه خرداد ماه 1397

تور روسیه خرداد ماه ۹۷ یکی از پکیج های تور روسیه ۹۷ است که به دلیل همزمانی با مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ طرفداران زیادی دارد . در سفر به روسیه گردشگران می توانند از جاذبه های تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و طبیعی دیدن کنند ، در موزه های روسیه درباره تاریخ ، فرهنگ و هنر روسیه اشنا شوند ، با مراجعه به مراکز خرید روسیه خرید کنند ، در مراکز تفریحی ، سواحل جذاب و پارک های آبی هیجان را تجربه کنند و ... .

خدمات تور روسیه بهار ۹۷ : ویزای روسیه - بلیط رفت و برگشت هواپیما - اقامت در هتل های روسیه مطابق با خدمات آن ها - ترانسفر فرودگاهی - بیمه مسافرتی - راهنمای فارسی زبان - گشت شهری - سیم کارت

  

قیمت تور روسیه خرداد ۹۷

اکثر علاقه مندان به سفر می دانند که قیمت تورهای خارجی و داخلی با فرا رسیدن های سیزن افزایش می یابد . در خرداد و تیر روسیه میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ است و علاقه مندان زیادی به منظور تماشای بازی های فوتبال به این کشور سفر می کنند . لذا با افزایش تقاضا و حجم مسافران بر قیمت تور روسیه ویژه خرداد ماه ۹۷ افزوده می شود . زمان سفر ، درجه هتل و امکانات آن ، بلیط هواپیما و نوع سفر ، قیمت ارز ، تعداد شب های اقامت و خدمات تور از جمله فاکتورهایی هستند که بر قیمت تور روسیه ۹۷ تاثیر می گذارند .

در جدول زیر قیمت تور خرداد روسیه ارائه شده است . اگر در سفر به سرزمین تزارها تمایل دارید در دیگر هتل های روسیه اقامت کنید می توانید با همکاران ما تماس بگیرید . آنان این فرصت را برای شما عزیزان فراهم می کنند .

 

اطلاعات هتلدرجه هتلدو تختهیک تختهمدت سفر
توضیحات
هتل آزیموت[star-4]--۳پرواز ماهان
هتل ودنسکی[star-4]--۳پرواز ماهان
هتل رادیسون رویال[star-5]--۳پرواز ماهان
هتل هیلتون[star-5]--۳پرواز ماهان
هتل متروپل[star-5]--۳پرواز ماهان

گردشگران در آخرین ماه بهار برای سفر به روسیه می توانند با توجه به علاقه مندی و شرایط خود و همچنین سنجیدن تمامی جوانب یکی از تورهای درج شده در زیر را انتخاب و رزرو کنند :

  • تور مسکو خرداد ۹۷
  • تور سنت پترزبورگ خرداد ۹۷
  • تور سوچی خرداد ۹۷
  • تور مسکو سنت پترزبورگ خرداد ۹۷

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.