مجموعه آبی کارائیب در مسکو

پارک آبی دزدان دریایی کارائیب مسکو یک مجتمع تفریحی سرپوشیده است . این مجموعه در تمامی روزهای سال پذیرای علاقه مندان به تفریح و هیجان است . پارک آبی کارائیب در فاصله پنج دقیقه ای از ایستگاه متروی Perovo واقع شده که این امر دسترسی و مراجعه گردشگران تور مسکو را به این پارک آبی راحت و آسان نموده است . مجموعه آبی کارائیب برای تمامی رده های سنی مناسب است . لذا آن را می تواند یکی از بهترین مراکز تفریحی خانوادگی مسکو دانست . شما عزیزان با مراجعه به کارائیب می توانید ساعات و لحظات فوق العاده ای در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید .


پارکهای آبی مسکو
  

در واترپارک کارائیب مسکو استخرها و اسلایدهای آبی مختلفی وجود دارد که تعدادی از آن ها مخصوص کودکان می باشند . یکی از مهیج ترین بخش های کارائیب مسکو سیاه چاله است که اوج هیجان را در این بخش می توان تجربه نمود . سقوط آزاد از دیگر بازی های هیجان انگیز این پارک آبی مسکو است افرادی که سر نترس دارند و عاشق صحنه های رعب آور هستند می توانند از این بخش استفاده کنند . به گردشگران عزیز توصیه می گردد گرداب بزرگ کارائیب روسیه را از دست ندهند . سرسره ها و اسلاید های آبی پر پیچ و خم این مجموعه توانایی دارند هر بازدیدکننده ای را به سر شوق آورده و ترشح آدرنالین را بالا ببرند . سرسره سیاه چاله کارائیب مسکو برای بزرگسالان طراحی شده است . این سرسره به مانند تونل تاریکی است که پیچ و خم های آن با سرعت زیاد طی خواهد شد .


پارک آبی روسیه


دیگر امکانات پارک آبی کارائیب مسکو

پارک آبی دزدان دریایی کارائیب از جاذبه های مسکو به شمار می آید . این مجموعه علاوه بر داشتن استخرها ، اسلایدها و سرسره های آبی مختلف امکانات دیگری را نیز در خود جای داده که استفاده از آن ها خوشایند مراجعه کنندگان و گردشگران تور روسیه خواهد بود . مرکز آبگرم مجموعه کارائیب انواع خدمات را ارائه می دهد . مجتمع حمام آن نیز انواع حمام های بخار از حمام ترکی و ژاپنی گرفته تا فنلاندی و روسی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . در کارائیب مراقبت های زیبائی توسط یک تیم مجرب ارائه می شود . امکان استفاده از ماساژ و سونا فراهم شده و یک مرکز تناسب اندام با تجهیزات مدرن ورزشی ، بولینگ ، زمین بازی ، ماشین های اسلات برای بچه ها ، میز بیلیارد ، تنیس روی میز و چندین کافه و رستوران در نظر گرفته شده است .


Aquapark Karibiya Moscow

اطلاعاتی درباره واترپارک کارائیب مسکو

  • آدرس پارک آبی کارائیب مسکو : Zelenyy Prospekt, 10Б, Moskva, Russia, 111141
  • وب سایت پارک آبی دزدان دریایی کارائیب مسکو : https://karibiya.ru/
  • ساعت بازدید از مجموعه آبی کارائیب در مسکو : در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • نحوه دسترسی به پارک آبی کارائیب در مسکو : با ۵ دقیقه پیاده روی از ایستگاه متروی Perovo مجتمع تفریحی و ورزشی کارائیب در دسترس خواهد بود .
  • مدت زمان پیشنهادی برای استفاده از پارک آبی مسکو : ۴ ساعت
  • علاقه مندان می توانند بلیط پارک آبی کارائیب مسکو را از وب سایت این مجموعه خریداری کنند .
  • کودکانی که قدشان زیر ۱۲۰ سانتی متر است می توانند به صورت رایگان از این پارک آبی روسیه بازدید و استفاده کنند .
  • هر بلیط پارک آبی Karibiya Moscow شما را مجاز به استفاده از استخرهای شنا ، اسلایدها ، جکوزی ، حمام و زمین بازی کودکان می کند .
پارک آبی کارائیب روسیه
قیمت بلیط پارک آبی مسکو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.