هتل 4 ستاره اسپاتنیک باتومی

گردشگرانی که برای تور باتومی هتل 4 ستاره رزرو می کنند معمولا هزینه ای کمتر از کسانی پرداخت می کنند که هتل 5 ستاره را برای اقامت خود انتخاب نموده اند . در میان هتل های باتومی اقامتگاه های 4 ستاره متعددی وجود دارد که هتل اسپاتنیک یکی از آن هاست . این هتل حدود 9300 متر مربع وسعت دارد . یک باغ با انواع گیاهان گرمسیری هتل 4 ستاره اسپاتنیک را احاطه کرده است . اسپاتنیک در فاصله 2 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .


هتل اسپاتنیک باتومی

  

هتل اسپاتنیک به عنوان یکی از هتل های ۴ ستاره باتومی با قیمت متوسط مکانی مناسب برای اقامت گردشگران تور باتومی فراهم نموده است . این هتل مجموعه ای از بهترین ها را در یک مکان متمرکز نموده تا گردشگران با انتخاب آن احساس بودن در خانه را داشته باشند . هتل Sputnik باتومی تا تله کابین آرگو ، موزه باستان شناسی باتومی ، میدان اروپا و پارک میراکل کمتر از ۲.۵ کیلومتر فاصله دارد . در این هتل استخر شنا برای بزرگسالان و کودکان فراهم شده و فعالیت هایی چون دارت ، پینگ پونگ و میز بیلیارد برای سرگرمی مسافران در نظر گرفته شده است . رستوران هتل غذاهای گرجی سرو می کند و اینترنت وای فای در دسترس است .


Sputnik Hotel Batumi


اتاق های هتل اسپاتنیک باتومی

هتل اسپاتنیک گرجستان با ۹۳۰۸ متر مربع مساحت دارای ۱۵۲ واحد اقامتی شامل ۱۱۰ اتاق استاندارد ، ۳۷ اتاق دلوکس و ۵ سوئیت کرنر است که دیدگاه هایی از کوه ، استخر و یا باغ ارائه می دهند . از جمله امکانات عمومی که در واحدهای اقامتی اسپاتنیک گنجانده شده اند می توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان ، تلویزیون ال ای دی ماهواره ای ، مینی بار ، جعبه امن الکترونیکی ، تهویه مطبوع ، سشوار و آینه میکاپ اشاره نمود .

  • آدرس هتل اسپاتنیک در باتومی : Shervashize Ascent 28, 6010 Batumi, Georgia
  • تلفن هتل Sputnik باتومی : ۵۵۷۲۲۷۴۸۷ - ۹۹۵+

 

تصاویر هتل اسپاتنیک باتومی

هتل اسپاتنیک در باتومی


هتل های 4 ستاره گرجستان


قیمت و رزرو هتل اسپاتنیک در گرجستان


رزرو هتل مناسب در باتومی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.