سوغاتی های سنگاپور

گردشگران در سفر به سنگاپور گزینه های مختلفی پیش رو دارند تا آن ها را خریداری نموده و با خود سوغات بیاورند . در ادامه 5 مورد از سوغاتی های سنگاپور معرفی شده است .


رول میگوی تند

یکی از خاص ترین سوغاتی های سنگاپور رول میگوی تند است که با برندهای مختلف به فروش می رسد . این اسنک ترد و خوشمزه را به راحتی می توان از فروشگاه های سوغاتی فروشی در سطح شهر و یا حتی فروشگاه های موجود در فروگاه تهیه کرد . رول میگوی تند سنگاپور در شکل های مختلف تهیه شده و معمولا در بسته بندی هایی با طرح مرلیون به فروش می رسند .

محبوب ترین سوغات سنگاپور

  

جواهرات گل ارکیده

از دیگر سوغات کشور سنگاپور می توان به جواهرات گل ارکیده اشاره نمود . انواع گوشواره ، گردنبند ، سنجاق سینه ، قاب عکس ، وسایل تزئینی خانه و ... از جمله مواردی هستند که به شکل گل ارکیده ، گل ملی شهر شیرها ساخته شده و به عنوان یک سوغاتی ویژه و مناسب به فروش می رسند .

سوغاتی های معروف سنگاپور

انواع خشکبار

انواع خشکبار از دیگر مواردی است که در سفر به سنگاپور به عنوان سوغات می توان تهیه نمود . از آنجایی که سنگاپور یک کشور استوایی است در آن خشک شده انواع میوه های استوایی به وفور یافت شده و در سوپرمارکت ها ، بازارچه های خیابانی و هر جای دیگری که فکرش رال بکنید به فروش می رسد . اگر در تور سنگاپور قصد داشتید خشکبار به عنوان سوغات تهیه کنید انبه خشک شده را فراموش نکنید چرا که این میوه خشک شده یکی از محبوب ترین خشکبارهای سنگاپور به شمار می اید .

سوغات سنگاپور چیست؟

کایا (مربای نارگیل)

مربای نارگیل یا کایا به همراه نان تست به عنوان یکی صبحانه ملی در سنگاپور شناخته شده است . این مربا از تخم مرغ ، شکر ، شیر نارگیل و برگ پاندان تهیه شده و در اکثر سوپرمارکت های سنگاپور عرضه می شود . از کایا به عنوان یک طعم دهنده در تهیه شیرینی و دسر نیز استفاده می شود .

از سنگاپور سوغاتی چی بخریم؟

لاکسا پیست - Laksa Paste

لاکسا پیست از دیگر خوراکی هایی است که از سنگاپور می توان سوغات آورد . این خوارکی یک سوپ نودل سنتی پراناکان است که با ترکیب نمودن سبک آشپزی چینی و مالایی ایجاد شده است . برای راحتی گردشگران این سوپ لذیذ به صورت آماده و فریز شده در فروشگاه های به فروش می رسد .

سوغاتی محبوب سنگاپور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.