مرکز خرید آویاپارک در مسکو

با اینکه فقط 4 سال از زمان تاسیس مرکز خرید آویا پارک شهر مسکو می گذرد اما این مجتمع تجاری با ارائه اجناس متنوع با کیفیت های مختلف توانسته به یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید مسکو تبدیل گردد . این مجتمع تجاری که در منطقه سوکول واقع شده در تمامی روزهای هفته باز بوده و پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . مرکز خرید و سرگرمی آویا پارک مسکو را با داشتن فضای گسترده و بیش از 330 فروشگاه می توان بزرگترین مرکز خرید اروپا دانست . در این مجتمع علاوه بر فروشگاه های مختلف برای عرضه اجناس مورد نیاز ، ده ها گزینه سرگرمی و رستوران و کافه در نظر گرفته شده است . در واقع گردشگران تور مسکو با مراجعه به آویا پارک روسیه می توانند ساعاتی لذت بخش در کنار دوستان و یا خانواده خود داشته باشند .

مرکز خرید آویاپارک مسکو

 

آویا پارک به سبب ارائه اجناس متنوع از محبوب ترین مراکز خرید در مسکو است . هر چند که نباید وجود آکواریوم 24 متری با انواع ماهی های استوایی را نادیده گرفت . آکواریوم آویا پارک مسکو به عنوان بلندترین آکواریوم استوانه ای جهان در کتاب رکوردهای گینس به رسمیت شناخته شده است . توجه داشته باشید که هیچ دسترسی مستقیم با متروی مسکو به آویا پارک وجود ندارد اما ایستگاه های CSKA ، Aeroport ، Dinamo و Polezhayevskaya فاصله اندکی تا این محل دارند . آویا پارک برای جابجائی مشتریان اتوبوس های شاتل رایگان از این ایستگاه ها فراهم نموده است .


Mall AviaPark Moscow 

اطلاعاتی درباره مرکز خرید آویا پارک مسکو

  • آدرس مرکز خرید آویا پارک در مسکو : Moscow, Hodynskiy boulevard, 4
  • تلفن مرکز خرید آویاپارک مسکو : 4956444544 - 7+
  • وب سایت مرکز خرید AviaPark مسکو : https://aviapark.com/en
  • ساعت کاری آویا پارک AviaPark مسکو : یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب - جمعه ها و شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 11 شب
  • سال تاسیس مرکز خرید آویا پارک روسیه : 2014 میلادی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.