هتل دولابوری در تفلیس

هتل دولابوری تفلیس یکی از هتل هیا 4 ستاره پایتخت گرجستان است که در نزدیکی رودخانه متکواری واقع شده است . این هتل که در سال 2013 راه اندازی شده به مهمان نوازی اصیل و گرم گرجی از میهمانان استقبال نموده و مکانی مناسب برای اقامت آنان فراهم می کند . هتل 4 ستاره دولابوری تا ایستگاه متروی 300 Aragveli فقط چند دقیقه فاصله داشته و کلیسای متخی ، کلیسای سامبا ، قلعه ناریکالا ، کلیسای سنت جورج ، کاخ ریاست جمهوری ، کلیسای سیونی و باغ گیاه شناسی در شعاع 2.5 کیلومتری ان قرار گرفته اند .

هتل دولابوری تفلیس

 

 

هتل دولابوری به عنوان یکی از هتل های تفلیس در گروه هتل های 4 ستاره امکانات و خدمات مناسبی را برای مسافران فراهم نموده است . در این هتل استفاده از اینترنت وای فای رایگان بوده و امکانات لازم برای برگزاری جلسه ، کنفرانس و میهمانی موجود است . در این هتل 4 ستاره خدمات ماساژ ، سرویس زیبائی و سولاریوم ارائه داده می شود و مرکز اسپا در نظر گرفته شده است . رستوران هتل دولابوری گرجستان نیز در وعده های صبحانه ، ناهار و شام با انواع غذاهای اروپایی از مشتریان خود پذیرایی می کند . لاندری ، میز پیشخوان 24 ساعته ، پارکینگ رایگان ، صندوق امانات و کرایه خودرو از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند .


Dolabauri Hotel Tbilisi


اتاق های هتل دولابوری تفلیس

هتل Dolabauri تفلیس دارای 45 اتاق می باشد . تمامی این اتاق ها به سبک کلاسیک دکور شده و با رنگ های گرم تزئین شده اند . در واحدهای اقامتی هتل تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت موجود است و اینترنت وای فای رایگان برای استفاده مسافران و گردشگران تور تفلیس فراهم می باشد . مینی بار ، حمام اختصاصی و سشوار از دیگر موارد موجود در اتاق های هتل دولابوری گرجستان می باشد .

  • آدرس هتل دولابوری در تفلیس : Dolabauri Street 1a, 0144 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل دولابوری تفلیس : 322277373 - 995+

 

تصاویر هتل دولابوری Dolabauri تفلیس

هتل Dolabauri تفلیس


هتل های 4 ستاره گرجستان


هتل دولابوری Dolabauri تفلیس


قیمت و رزرو هتل دولابوری در گرجستان

منبع : لذت سفر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.